• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik. 'ja dat is het inderdaad' ik kijk met grote ogen naar het zwembad en wort gelijk vrolijk. Ik trek mijn schoenen uit en laat mijn koffers staan. Ik had alleen me broek nog aan maar dat maakt me niet uit. Ik ren op het water af en spring er rustig in. 'Heerlijk!'roep ik grijnzend en klim er daarna weer uit.

    Jayson
    'Nou laat ik je dan maar lekker vrolijk maken en niet chagrijnig'zeg ik vrolijk en kijk haar aan. 'Wat gaan we doen?'vraag ik grijnzend.

    jasmine

    'Weet ik veel, ik dacht dat we door de ouders van alice door het stadje zouden worden rondgeleid' zeg ik tegen hem en check mijn make-up in het spiegeltje.

    Danny

    "Zie, kin-der-ach-tig!" Zeg ik en rol met mijn ogen.
    "Echt, je word nog verkouden." Mompel ik.
    Ik kijk Austin aan. "Lekker hé, natte kleren." Mompel ik sarcastisch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Ajaa klopt'zeg ik. Ik loop even naar de moeder van Alice. 'Gaan we naar het stadje?'vraag ik en ze knikt. 'Zet jullie koffers maar even hier dan gaan we'zegt ze en ik knik. 'Gaan we lopend?'vraag ik en weer knikt ze. 'Ownee,straks moet ik Jasmine nog gaan dragen omdat ze te moe is om te lopen'grap ik en kijk even grijnzend naar Jasmine. 'Oke grapje ik plaag je maar'zeg ik en glimlach naar haar.

    Austin
    'Hier verkouden?'Vraag ik lachend. 'Het is hier dertig graden ofzo'zeg ik lachend. 'En tja natte broek valt nog wel mee hoor.'mompel ik en pak mijn koffers weer. 'Kom we gaan naar dat gebouwtje,daar is de rest. Kunnen we vast wel onze koffers even laten'

    jasmine

    Ik kijk jayson nep boos aan. 'Zou je dat nou echt zo erg vinden, als je mij zou moeten dragen, zo zwaar ben ik niet hoor' zeg ik grijnzend.

    Danny

    Ik rol met mijn ogen, pak mijn koffer en loop ietsje voor Austin uit.
    "Ja, kan je zeker ook aan Isabella laten zien dat je nat bent." zeg ik en loop de weg terug.
    "Zo typisch." Mompel ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Nee tuurlijk niet,spring maar op mijn rug joh'zeg ik en grinnik. Mijn blik viel even op het zwembad. Yes ze hadden hier een zwembad!

    Austin
    ik grinnik even en kijk naar de groep. 'Volgens mij is die daar nog niet eens.' Ik loop met mijn koffers naar de groep toe en gooi mijn koffers ergens in een hoekje.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:59 ]

    jasmine

    'Oke dan' ik spring bij jayson op zijn rug en hou hem vast. 'Nou zullen we dan maar naar het stadje toe lopen' zeg ik lachend.

    Jayson
    Ik grinnikte even toe ze echt bij me op me op de rug sprong en ik begon te rennen, Recht naar het zwembad toe. Vlak voor het zwembad toe 'Zal ik je maar sparen?'vraag ik lachend.

    jasmine

    Ik begin te gillen. 'Nee, jayson gooi me er alsjeblieft niet in, echt niet doen, ik doe echt alles voor je als je me er alsjeblieft niet in gooit' zeg ik in paniek

    Danny

    Ik zet mijn koffer bij die van Austin.
    "Gelukkig..." Mompel ik.
    Het waren vroeger mijn vrienden, maar nu moeten ze het verdienen.
    Ik stap zelf wel op de mensen af, die ik mag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik grinnik. 'Alles zeg je?'vraag ik lachend. 'Weet je dat wel zeker?' vraag ik haar lachend en probeer haar grijnzend aan te kijken wat moeilijk lukt omdat ze op me rug zit.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 14:12 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik loop snel de andere achterna. Mijn moeder belde echt op het verkeerde tijdstip. Ik zie Austin al staan. Zijn kleren zijn doorweekt.
    'Je bent er al zonder mij ingesprongen zie ik.' Lachend loop ik naar hem toe. 'Beter dat ik er niet was bij de sloot,'voeg ik er lachend aan toe. Ik zet ook mijn koffer neer en zoek naar Ian, Jayson en Jasmine. Jasmine zit op de rug van Jayson. Ik lach. Dit ging wel gezellig worden...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne