• Ik ben een best wel grote Harry Potter fan :D . Maar sommige fans zitten te stoefen dat ze fan zijn waardoor ze geen fan meer lijken zoals deze:



    Ik vind dat als je zo gaat stoefen eigenlijk geen fan bent. Wat vinden jullie??


    I wanna be a wizard!

    The fuck is wrong with him?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kende het filmpje al, maar hij is echt een TE grote fan.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet niet. Hij heeft er gewoon voor gezorgd dat het zijn leven overneemt. Maar dat kun je verder toch ook geen leven meer noemen? Maar het is zijn leven, dus hij moet zelf weten hoe hij het opvult natuurlijk (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    0.0
    Het zal me niks verbazen als hij binnenkort gaat denken dat hij echt HPHS is.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Haha hij faalt best hard maarja...


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Whaaat0_0 Lijkt me een beetje ongezond op de manier hoe verslaafd hij is.

    Wtf bro..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hiyorin schreef:
    Ik weet niet. Hij heeft er gewoon voor gezorgd dat het zijn leven overneemt. Maar dat kun je verder toch ook geen leven meer noemen? Maar het is zijn leven, dus hij moet zelf weten hoe hij het opvult natuurlijk (:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hehehehe ik herken mezelf hierin.
    Nooooo jk, te grote fan, al kwam ik zelf ook hiervan in de buurt lol ;3


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hm, ik had al een kleine hekel aan Harry Potter fans, dit bevestigd het nog meer.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, ik had al een kleine hekel aan Harry Potter fans, dit bevestigd het nog meer.


    D; Je hebt toch geen hekel aan mij? ); Ach, zo extreem ben ik niet -aa-


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dit is wel een tikje te extreem..


    26 - 02 - '16

    Tja, als hij daar gelukkig van wordt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kom laten we allemaal ons huis zo maken O_o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben vanaf dat ik kan lezen -rond mijn 5e of zo- fan van HP en kan ze nu alsmaar lezen zonder dat het vervelend word, maar zo erg ben ik nou ook weer niet...
    @Moonly, zullen we die bij mij maken? Kom je gewoon naar me toe en dan gaan we mijn vader gek maken met zo'n huis maken XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel