• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (mensen ik kan niet meer reageren ik heb zo kampioenschappen van dansen doei x)

    Austin
    Ik leg mijn koffer even aan het begin van de tent die ik opgezet had. 'Ik pak hem zo wel weer maar even voor zekerheid'mompelde ik als uitleg waarom ik hem daar legde. Daarna liep ik achter Ian aan naar het zwembad. Ik ha nog steeds geen shirt aan maar dat zou toch geen probleem zijn in het dorpje ofzo?

    ( Oke,succes!)

    Isabella Jennifer Jones

    Ian loopt al weg zonder op antwoord te wachten. Dat word nog leuk, ze zijn bijna buren. Ach jammer dan, dan moet hij zich maar gedragen. Ik kijk Austin beledigd aan.
    'Ik heb nog nooit een tent opgezet, maar dat betekend niet dat ik er niks van bak! Misschien heb ik er wel talent voor!' Ik lach. Het klinkt ongeloofwaardig. Dat weet ik ook wel... Ik grinnik. 'Maar wat had Danny op het vliegveld en in de bus... Wat is er met hem aan de hand?' Ik werp een blik. Ian zie ik nergens meer. 'Laten we ook naar de andere gaan,' glimlach ik. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waarom Danny zo doet, maar het is wel bloed vervelend dat hij dat op andere afreageert.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Succes!)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik keek even naar achter. 'Hij werd nog al uhhm emotioneel van de naam Alice'mompelde ik en ik begreep het wel. ik had ook nog steeds moeilijk als ik die naam moest uitspreken. 'Ja laten we dat maar doen'zeg ik en loop veder. 'Ik heb eigenlijk wel honger gekregen'

    Isabella Jennifer Jones

    Ik knik. Het was geen naam die ik graag uitspraak, dus daarin begrijp ik het wel. 'Ja, dat begrijp ik. Hij is alleen de hele dag al zo bezig...' Ik zucht en versnel mijn pas eventjes zodat ik naast hem loop. Ik zucht. Ik heb ook wel honger, maar geen zin om te eten. Zo zit ik in elkaar de laatste twee jaar. Ik eet veel te weinig. Mensen zeggen dat ik een eet probleem heb en het kan me niet schelen. Dan heb ik dat toch? Ik slik. Dat probleem heb ik gekregen sinds de dood van Alice. Sinds de dood van Alice heb ik veel te veel problemen. Ook best logisch aangezien ik het mezelf kwalijk neem. Ik druk mijn nagels hard in mijn handpalm en vecht tegen de tranen. De beelden willen zich weer opdringen, maar ik duw ze weg. Ik wil het niet zien. Niet nu. Ik zucht en kijk op. We zijn bij de andere aangekomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ik moet zo weer weg naar de BBQ}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk even naar Isabella die haar tranen probeert te onderdrukken en ik trek haar even iets weg van de andere. 'Heey,gaat het wel?'vraag ik aan haar en zie de tranen in haar ogen staan.

    [ is goed,veel plezier/smakelijk eten xD]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik slik, maar de tranen willen niet weggaan. Mijn stem lijkt mijlenver weg. Ik kijk op en zie Austin me aankijken. Ik heb geen zin om te liegen.
    'Nee. Het gaat niet,' zeg ik zachtjes. Mijn stem slaat een beetje over. Ik kijk weg en staar naar de grond. De beelden hebben het gewonnen en spelen zich af in mijn hoofd. Ik haat mezelf dat ik het niet heb voorkomen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Ja dank je! Ben waarschijnlijk rond 8 uur weer thuis:) Ik ga over 5 minuutjes weg ofzo}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik sla mijn handen om haar heen en druk me even tegen haar aan. 'Gaat het om Alice?'vraag ik voorzichtig. 'En je hoeft je niet in te houden,je kan gewoon huilen'zeg ik zachtjes tegen haar.

    [Oke is goed. Ik ben der dan denk ik ook wel:)]

    Isabella Jennifer Jones

    'Ja, het gaat om Alice,' fluister ik zachtjes. Ik sla mijn armen om hem heen en verstop mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Ik kan er niet meer tegen,' huil ik. De tranen stromen over mijn wangen. Het was fijn om het nu met iemand te delen die hetzelfde heeft meegemaakt. Nou ja... In ieder geval hetzelfde verdriet heeft. Ik slik. Waarom was ik mijn vrienden vergeten?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne