• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {nog eventjes doorgaan?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella Jennifer Jones

    Ik zucht opgelucht als Austin weer terugloopt.
    'ik kan niks meer dragen, maar de koffer van Gwendolyn blijft over. Zou jij doe even kunnen dragen?' Ik kijk Austin vragend en hoopvol aan. Het was een kleine moeite, toch? Ik keek naar de laatste koffer.
    'Kunnen de drie personen opschieten,' riep de buschauffeur in het Engels naar buiten. Ik zucht geïrriteerd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (okee:))

    {ben echt totaal niet moe....}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja hoor.'zeg ik en pak de koffer van Gwendolyn op. Ik kijk even boos naar de man en kijk daarna even naar Isabella.'lukt de rest wel?'vraag ik aan haar.

    (ik dus ook niet..)

    Isabella Jennifer Jones

    'Eh...' ik bekijk de toestand en voel hoe de handtas van mijn schouder afgleidt. Ik hijs die weer goed en kijk Austin Aan.
    'Ja, denk het wel.' ik kijk naar Gwendolyn. Ik was bang dat ik haar liet struikelen. 'Ik ben alleen bang dat ik struikel,' fluister ik zo zachtjes mogelijk. Zou ze het horen? Cde buschauffeur kijkt ons ongeduldig aan.
    Ik slik en knik dan. Daar gaan we...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ooh wacht maar ik til der wel de bus in'zeg ik en loop naar Gwendolyn toe. 'voor de zekerheid tillen we je even de bus in goed?' zeg ij tegen haar en til er voorzichtig op.Ik til der de bus in zet er op een stoel. Ik ga zelf op een stoel daarvoor zitten en wacht todat iedereen een plaatsje heeft.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 2:18 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik grinnik. Ik zou ook wel zo opgetild willen worden. Vlug pak ik alle koffers en tassen en loop achter Austin en Gwendolyn aan.
    'Kon dat niet gelijk zo?!' Ik kijk de busschaufeur kwaad aan.
    'U had ook kunnen lopen. Met die woorden loop ik langs hem heen. Austin zet Gwendolyn neer op 2 paar stoelen die vrij zijn. Vlug gooi ik alle bagage boven onze hoofden in de opberg vakken.
    'Dank je,' glimlach ik. Ik kijk Ian even aan en glimlach naar hem. Mijn blik glijdt over de stoelen opzoek naar Jasmine. Ik laat me naast Gwendolyn op een stoel vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik zie hoe Isabella naast Gwendolyn neer ploft. Fijn, die gaat samen met Austin vader en moedertje over dat meisje spelen. Ik grinnik. Nee, het is gewoon aardig dat ze dat doen. Ik zou het niet zo snel doen, maar ik begrijp niet waarom ze mee is. Het is ongelofelijk onhandig en Isabella en Austin zijn er maar druk mee... Ik laat me onderuit zakken en Zie de Spaanse wegen voorbij zoeven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik zucht als de buschauffeur weer een opmerking maakt en wil erop in gaan maar Issabella. 'Kan menehh de buschauffeur misschien gasn rijden,ik vindt het nsmelijk een beetje lsng duren ,aangezien we alweer een tijdje zitten hoor'zeg ik met een grijns op mijn gezicht.'En u zeurt nu wrl over ons dat we iets te laat zijn maar als ik het goed heb was u dat zelf ook'

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 2:33 ]

    jayson
    ik kijk even hoe Austin en Issabella Gwendolyn helpen en grinnik even.Het is best lief dat ze het doen. 'Joo Ian,weet jij eigrnlijk hoellang het rijden is naar die camping?'

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk Austin lachend aan.
    'Wat een zeikdoos,' mopper ik tegen hem. Ik kijk uit het raam. 'Wel lekker dat er een airco is,' grijns ik tevreden. Ik sluit vermoeid mijn ogen. Nu begin ik die vermoeidheid wel te voelen. Honger heb ik niet, maar moe ben ik wel.
    'Hopelijk hoeven we geen tenten op te zetten,'zucht ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk Jayson aan. Hoe lang duurt het?
    'Eerlijk... Ik gok op niet langer dan een half uur, maar ik zal het niet weten. Als we dan doe tenten nog op moeten zetten pak ik eerst een handdoek en ga ik slapen. Wat kan dit je moe maken zeg!' ik rek me uit en kijk uit het raam. Droogte en warmte is wat je ziet. Ik gaap en sluit eventjes mijn ogen. 'Wat vind jij er eigenlijk van dat Gwendolyn mee is?' Ik kijk even naar Isabella, Gwendolyn en Austin en dan weer naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'nogal ja'reageer ik op haar opmerking over de buschauffeur. 'dat hoop ik ook niet,misschien hebben we gekuk en zijn der huisjes' zeg ik hoopvol. Ik begin het ondanks de airco toch heet te krijgen dus trek ik mijn shirt even uit. 'hoppenlijk is er ook een zwembad,dan spring ik daar gelijk in.'