• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135883&page=last&message=66#3714954

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 22:09 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    (...)

    {ik vind het prima, maar gaan we dan niet te snel voor de andere?}

    [ja misschien wel,we kunnen wachten tot ergens vanmiddag ofzo. Ik denk dat de meeste dan wel even online zijn geweest.

    Ian Silvas

    Ik slaak een diepe zucht. Het was gewoon te warm!
    'Ik houd het niet meer uit. Is die airco uit of zo?' ik veeg het zweet van mijn voorhoofd. Wat is het warm! Van Nederland naar Spanje is een grote veradering in het weer. Hoogswaarschijnlikk is het daar Kouder dan 25 graden. 'Hoe lang zitten we al wel niet in deze bus?' ja, ik was ongeduldig en nu Wilde ik zo snel mogelijk die bus uit!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {ik ben alleen van 1 tot 2 weg. Maar dat maakt niet uit. Zullen we om 12 uur aankomen bij de camping?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Ja is goed]

    {gaan we dan nog verder nu of niet?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik trek mijn shirt uit en prop hem in mijn tas. 'Hee buschauffeur. Die airco hangt er niet voor niks hoor'roep ik naar hem in de hoop dat die hem nu wel wat hoger ofzo zet. Daarna kijk ik even op mijn horloge. 'We zitten nu al een kwartier in die hitte hiero' zeg ik met een zucht en bedenkt me dan iets. Ik pak uit mijn tas een fles water en ga even staan. Ik gooi het water even over mijn haar en gooi wat in mijn gezicht.Ik probeer zo min mogelijk op de grond te gooien en ga daarna tevreden weer zitten. 'Dit al beter'

    [we kunnen nog gewoon wat stukjes in de bus doen?]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:10 ]

    {YEAH:) hahaha is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler


    Als we de bus instappen ga ik metteen vooraan zitten. Het is zo anders nu. Ik heb mijn oude vrienden weer gezien. Nou lijken we niet zo erg vrienden, want nu wordt ik gewoon buitengesloten. Als ik mijn oortjes heb gepakt zet ik ze in mijn oor. Het eerste liedje dat ik tegen kom is Be Alright- Justin Bieber ik zet mijn Ipod metteen uit.

    Ian Silvas

    Ik lach om Jayson zij actie. De buschauffeur kijkt geïrriteerd om. Ik lach en zie hoe Jayson zijn gezicht en nek nat maakt. 'Slim,' lach ik. Ik pak mijn flesje water en zet die aan mijn lippen. Eigenlijk heb ik gigantische dorst. Ik drink het flesje leeg en mik die weer in mijn rugzak. 'Hopelijk luistert die man naar je, anders sta ik op en doe ik het wel,' zeg ik terwijl ik een blik op de buschauffeur werp. De hitte wordt echt onverdraaglijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {@lovelylonely kan jij de achternaam erbij zetten? Er zijn namelijk 2 tylers.... }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik grinnik even en kijk naar de man. 'Als die het nu niet gaat doen dan ga ik gewoon dood'zeg ik en zucht. 'Ik mag die man echt niet'zeg ik met een blik op de buschauffeur,chagrijnige gozer.. 'Wacht,ik ga het hier wat leuker maken'zeg ik en gris mijn i-pod uit mijn tas. Ik pak de boxjes ook en zet mijn muziek aan.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:22 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk even kort naar Danny en dan weer naar Austin.
    'Dat is dan afgesproken en als je niet mee springt trek ik je erin!' Ik kijk hem lachend aan. Een gaap verlaat mijn mond. Austin heeft zijn voeten over de tweede stoel gelegd. Ik kijk naar Gwendolyn. Volgens mij ligt ze nog steeds te slapen of ze zegt gewoon niks. Ik sta op en duw Austin zijn voeten van de stoel. Glimlachend plof ik neer.
    'Zo kunnen we makkelijker praten. Anders moet jij je telkens omdraaien,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Grijnzend luister ik naar de muziek.
    'Goed idee man!' Hoe lang zou het duren voordat die man zich omdraait en tegen ons uitvalt? Ik lach.
    'Ik wed dat die man zo tegen je uitvalt,' grijns ik. Ik kijk naar de andere, maar niemand lijkt op de Muziek te letten. Isabella is naast Austin gaan zitten. Ik zucht en sluit vermoeid mijn ogen. Die hitte maakt het niet veel beter....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik word eindelijk wakker in de bus, ik heb hele rode wangen gekregen door de hitte, ik kijk nast me maar daar zit geen isabella dan kijk ik achter me en daar zitten jayson en ian. 'hoi, zijn we er al bijna, en zo te zien gaat isabella niet meer met mij in een tentje' zeg ik zuchtend tegen de jongens.