• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Tot straks, denk ik. Ik ga vanavond uit eten, dus ik ben om half 7 weg. Ik weet nog niet hoe laat ik terug ben, maar dat is voorlopig nog niet}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [tot strakjes!]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    'Tuurlijk' zei ik en wenkte de ober. 'Ik wil graag nog een cola en een pizza en jij?'vroeg ik aan Isabella en keek haar even aan. opnieuw bekeek ik haar en glimlachte,ze was best knap.

    jasmine

    Ik heb eindelijk mijn koffers in de tent gekregen en plof dan op het luchtbed neer, ik ga er lekker op liggen en val rustig in slaap.

    Jayson
    'ja inderdaad,maar als der dan nog een keer iemand bij ons wil slapen,Dan kan dat gewoon'zeg ik.'Let's go swimming!'roep ik daarna en loop naar het zwembad toe.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 15:03 ]

    Isabella Jennifer Jones

    'Water,' zeg ik tegen de ober. Hij knikt en loopt weg. Opeens wordt het draaierig. komt door de honger. Ik heb sinds gister ochtend niks meer gegeten. Weten mijn ouders niet, ik heb mijn eten weggegooid. Ik pak me vast aan de tafel en sluit mijn ogen. Het gaat wel weer weg, ik moet alleen rustig adem blijven halen. Ik haal diep adem en blaas die weer uit. Ik hoor de stemmen wegvagen. Ik vecht ertegen. Ik mag niet flauwvallen. Het mag niet! Het komt door die verdomde pizza geur, daardoor krijg ik ook meer honger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik grijns en loop achter Jayson aan. Ik gooi mijn handdoek op een stoel en duik het heerlijke water in. Ik laat me op mijn rug drijven. 'Moesten we trouwens niet op Jasmine wachten?' Ik ga in het water staan en kijk Jayson vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kijk even geschrokken naar Isabella. Ik sta op en hou der vast omdat het op lijkt dat ze gaat flauwvallen. 'Wat is der?'vraag ik bezorgd in de hoop dat ze me nog kan horen en kan praten.

    Jayson
    ik duik Ian achterna het water in en geniet even van de afkoeling. Ik haal daarna mijn schouders op. 'Ze zal als ze ons mist wel hierheen komen toch?'

    Isabella Jennifer Jones

    Vaag hoor ik Austin vragen wat er is en voel ik zijn handen die mij vasthouden. Ik open mijn ogen. Het duizelen gaat langzaam weg. Ik blaas mijn adem weer uit. Misschien moet ik toch wat eten bestellen? Nee, dan word ik weer dik. Maar anders val ik weer flauw. Ik zucht.
    'Niks. Ik ga even wandelen.' Ik sta op en loop het terrasje weg. Ik weet dat het elk moment weer kan duizelen, maar dat kan me niet schelen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'Ja, daar heb je gelijk in.' Ik duik weer onder en geniet van het koele water. Ik kom weer boven en bedenk me dat het misschien handig is om me in te smeren. Voodat ik helemaal verbrandt.
    'Misschien is het handig om in te smeren,' grinnik ik naar Jayson. Ik zwem richting de kant. Met tegen zin hijs ik me uit het zwembad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik pak haar hand en trek haar terug. 'Dacht ik niet'zeg ik en zet haar op een stoel. 'Als je nu gaat lopen,val je zoizo flauw'zeg ik. Ik schuif het glas water naar haar toe. 'Drink wat.'zeg ik en neem zelf een klein hapje van mijn pizza. Wacht is dat is het!Als je opeens duizelig bent moet je wat eten. ik grinnik even en til een stuk pizza op. 'Mondje open'zeg ik lachend alsof het een klein kind is en breng de pizza dichterbij.

    Jayson
    'Ja je het gelijk'zeg ik tegen Ian en klim het zwembad uit. 'Ik loop even naar de tent om een fles zonnebrand te halen,dan haal ik ook gelijk Jasmine op'zeg ik en loop naar de tent toe. Ik loop naar de tent van Jasmine. 'Heey,ben je bijna klaar?'vraag ik. Ik ga expres niet naar binnen want straks staat ze zich om te kleden of zo.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 15:37 ]

    Isabella Jennifer Jones

    Ik wilde net het glas naar mijn lippen brengen als Austin zijn pizza richting mijn mond beweegd. Ik zet het glas met een klap op tafel neer en klem mijn lippen op elkaar. Waarom begreep hij het nou niet?!
    'Nee dank je,' mompel ik en ik wend mijn gezicht af. Vlug begin ik te drinken. Austin haal die pizza weg, denk ik in mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik ga op mijn stoel liggen en sluit mijn ogen. De zon brand op me. Als ik nu in slaap val verbrand ik gelijk. Ik ga weer recht op zitten en wacht geduldig op Jayson en Jasmine.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne