• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn

    'Ik heb mijn bikini al onder mijn kleding aan' glimlach ik naar Mikan 'Maar toch heel erg bedankt' Ik trek mijn shirtje over mijn hoofd uit. 'Wie gaat er mee de zee in' roep ik lachend terwijl ik mijn slippers uitschop


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    {Ik wacht op reactie van Austin:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nou, mooi dat je blij bent dat je mee bent gegaan, maar willen jullie alsjeblieft een beetje doorlopen, want ik wil snel op de camping zijn, want ik moet echt heel heel heel nodig plassen'

    [ ow xD was even weg ik ga nu reageren]

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'O mevrouw moet naar de wc,' grinnik ik. Ik begin door het water te rennen. 'Kom dan!' Lachend ren ik door, maar doordat ik omkeek let ik niet op en val om. Lachend lig ik in het water en sta vlug op. Lachend kijk ik de andere aan. Echt weer een actie voor mij...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    "Één secode", zeg ik terwijl Gwendolyn haar slippers uitschopt.
    "Ik ben zo terug. Even mijn bikini halen!" schreeuw ik terug terwijl ik terug naar de caping ren.
    Als ik hem gepakt heb aangetrokken ren ik meteen terug naar Gwendolyn.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Austin
    'Ja dan gaan e eerst wat drinken'zeg ik glimlachend en stap het terrasje op. Ik laat haar van mijn rug zakken als we bij het tafeltje zijn en glimlach even. 'Maar dan betaal ik wel voor je'grinnik ik en laat mijn portemonnee even zien. Daarna ga ik rustig op een stoel zitten en wacht tot er een ober komt.

    Jayson
    ik begin hard te lachen als Ian valt en kijk daarna naar Jasmine. I ren naar haar toe en til er op en begin naar de camping te rennen. 'Zo snel genoeg'vraag ik lachend onder het rennen door en kijk daarna even naar achter of Ian ons wel volgt.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik lach.
    'Gaan we ineens aardig doen,' lach ik naar hem. Ik plof neer. Jayson, Ian en Jasmine zijn weg. Ik kijk verbaasd naar de lege plekken. Dan kijk ik Austin aan. 'Waarom wil je ineens voor me betalen?' Ik kijk hem aarzelend aan. Zal dat door mijn verhaal komen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik spring weer op en ren achter Jayson en Jasmine aan. Het ziet er grappig uit. Al snel heb ik ze ingehaald en ren ik weer naast ze. Ik grijns en geef Jayson en duw zodat hij het water in moet en omvalt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik lach als ik zie dat ian in het water valt, daarna tilt jayson me op en vraagt of het nu wel snel genoeg gaat. 'Ja hoor, maar kijk uit dat je me niet laat vallen, want het is niet echt slim om op het strand te gaan rennen' zeg ik lachend.

    Gwendolyn

    Mikan gaat haar bikini halen. Ik plof neer op het zand en wacht op haar. Het is echt warm in Spanje. Ik grinnik in mezelf. Met mijn rechterhand woel ik door het zand. Het is zo lekker zacht. 'Hee Danny' roep ik naar achteren. 'ga je ook nog mee zwemmen? Mikan is haar zwemkleding halen en dan gaan we'


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Jayson
    Ian duwt me zodat ik samen met Jasmine in het water val en ik kom lachend boven. 'Jou pak ik terug!'roep ik en ren weer achter hem aan. Ik ren weer naast hem en trek hem het water in. Daarna du ik hem lachend kopje onder en kijk hem grijnzend aan als die eer boven is.

    Austin
    'Omdat ik gewoon aardig ben'grinnik ik en wiebel met mijn wenkbrauwen. 'kuch ego kuch'zeg ik er lachend aan toe. 'nee maar als je het niet wil dan niet hoor'zeg ik en haal mijn schouders op.

    jasmine

    Jayson en ik vallen door ian het water in. 'Ian ik haat jou echt hoor' roep ik naar hem terwijl ik helemaal nat het water uit kom. 'Ik had nog zo gezegd, ik wil nu niet het water in want nu gaat mijn hele make-up uit lopen' zeg ik tegen hem en wrijf met mijn hand over mijn wang heen.