• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ['main topieekkss]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn Topic + Ian's Turn + Hoi JaimyHoi :)]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach even en kijk haar aan. 'Tja... Ik weet niet of ik dat wel ga doen, maar het is leuk om naar te kijken,' grijns ik. 'Laten we dat de meiden doen, dan doen de jongens wel wat anders,' grinnik ik en trek haar op mijn schoot. Ik geef haar een kus en kijk haar aan. 'Zullen we dat afspreken?' Ik lach. 'Ik ga namelijk niet zo met mijn kont schudden,' grinnik ik en steek mijn tong uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Dat zei ik je al van tevoren.' zeg ik droog, maar schiet dan toch de lach. 'Het is voor jouw inderdaad wel leuk om naar te kijken is het niet?' zeg ik dan lchend. 'Kom we gaan weer naar de kamer.' en ik pak Ian's hand vast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hellloooo :3 ik had nog de link van je gekregen, bij het vorige topic, maar ik zat al in het topic toen :3 alleen ik had even geen zin om te reageren :3 ik zit ook druk in drie andere rpg's en in deze had ik toch niet zo veel te doen :3 vandaar dat je me niet zag :Y) maar goed, ik zal wel weer wat meer reageren ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej, we kunne een van je personages nu bij het gesprek voegen, als je dat wilt? En als, welke.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou, ik ga zo ^.^ want ik moet om 6 uur opstaan, ik moet werken ^.^

    Dus dat heeft geen zin :3 maar morgen als ik weer online ben kom ik wel ergens erin vallen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, weltrusten en veel plezier op je werk......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Erg leuk om naar te kijken.' Ik spring ook op en loop de zaal uit. Ik sla mijn arm om haar middel en loop de gang op richting de kamer. Ik loop naar mijn bed en trek haar op mijn schoot. Ik ga met mijn hand door haar haren en druk een kus in haar nek. Dan ga ik liggen en sluit mijn ogen. Ik was eigenlijk best wel moe...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Moe?' vraag ik zacht in zijn oor. En leg mijn hoofd ook op het kussen en draai op mijn zij zodat ik hem kan aankijken. Ik lach als hij zijn ogen dicht heeft en ook niet reageerd op mijn vraag. 'Slaap je?' vraag ik dan zacht ik zijn oor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee, nog niet,' mompel ik. Ik sla mijn armen om haar heen en leg mijn hoofd tegen de hare aan. Ik gaap even en grinnik. Dan open ik mijn ogen heel eventjes. 'Vind je het erg als ik ga slapen?' Ik kijk haar even aan en sluit mijn ogen weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Een zachte kreun rolt over mijn lippen en ik weet al snel dat de lelijke plekken me er niet van kunnen weerhouden Eleadora te geloven. "Dat je het weet" Zeg ik glimlachend terwijl ik zo goed als mijn hoofd in mijn nek leg. Eleadora pakt precies mijn zwakke plekken, en dan ook meerdere tegelijk. Gosh. Het is heerlijk, maar bizar lastig om haar te laten doen en haar niet te veel aan te raken.. Ik leg mijn hand op de hare -die bij mijn borst- en raak haar zo toch wat aan, terwijl ik de ander zo goed als naast me hou. Ik hou Eleadora niet tegen. Dat ze haar string kapot scheurde was echt niet om me de plekken te laten zien.. En die plekken waren maar één van de redenen waarom mijn ogen groot werden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Natuurlijk niet, weltrusten my love.' ik druk mijn lippen op de zijne en loop weer naar mijn eigen bed en ga erop zitten en kijk de kamer rond, ik was nog helemaal niet moe, dus nu maar eens kijken wat ik kan doen, waarschijnlijk niks.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Welterusten,' gaap ik. Ik trek de dekens over me heen en sluit mijn ogen. Al snel val ik in een diepe slaap en droom over Naomi. Ik glimlach en draai me op mijn zij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zie dat Ian al snel in slaap is gevallen en glimlach, hij ziet er schattig uit als hij slaapt. Ik loop weer naar het rooster en klim er weer in en zoek wat eten uit, ik pas snel iets en klim er weer uit en maak het rooster dicht, zover dat kan. Ik ga op bed zitten en eet wat ik net heb gepakt op, de appel was toch niet genoeg geweest. Ik ga op bed liggen en kijk de zaal rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp