• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Trusen!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gwendolyn Springfield
    Alleen zit in in mijn tent. Alle andere vrienden van Alice zijn het dorp in gegaan. Niemand heeft me gevraagd mee te gaan en waarom zouden ze ook. Ik ben als een blok aan hun been. Mezelf opdringen wil ik absoluut ook niet. Ik stop de oortjes van mijn ipod in mijn oor en luister naar de afspeellijst die ik zelf heb samengesteld. Ik voelde me echt rot. Waarom had ik thuis niet in kunnen zien dat het voor mij gewoon onmogelijk was om op deze vakantie te gaan..

    [sorry dat ik zolang niks geschreven heb.. ik had totaal geen tijd om online te komen.. kus]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Austin
    'hmm,is dat ook niet een beetje zielig dan?' vraag ik als ze zegt dat hij wel alleen de tent kan opzetten. 'ach het is toch niet zo ver lopen dus ik ga hem wel ophalen'

    Jayson
    'welk restaurant?'roep ik naar de groep die aankomt lopen en de moeder van Alice kijkt even om zich heen. 'kiezen jullie maar' zegt ze en ik kijk even om me heen naar de restaurantjes. 'welke zullen kiezen?'vraag ik aan Ian.

    Isabella JenniferJones

    'Zal ik mee gaan? Dan kan ik gelijk zeggen dat het niet uitmaakt,' vraag ik Austin. Ik heb toch geen zin om te eten. Op deze manier kan ik dat lekker uitstellen. Ik kijk naar de andere. Ian en Jayson zijn een restaurant aan het uitkiezen en de rest staat geduldig te wachten. Ik wil mee. Opeens valt het me op dat we Gwendolyn ook missen. 'Gwedolyn is er ook niet! Dan kunnen we haar ook ophalen!' Ik kijk Austin aan. Hopelijk vond hij me niet te opdringerig....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk naar alle restaurantjes. Mijn blik blijft hangen op een restaurantje met een gezellig
    Terrasje en waar je over het strand uitkijkt.
    'Die,' vraag ik in het algemeen. Ik maak een gebaar naar het restaurantje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'ja gezellig,heb ik nog iemand om mee te praten al we der heen lopen'zeg ik en glimlach even.ik kijk even raar als ze roept als Gwendolyn der niet is en knik daarna. 'Die hallen we ook gewoon op' zeg ik en draai me dan even naar de groep. 'we gaan wat mensen ophalen die nog op de camping zitten!'roep ik naar ze en draai me dan weer om.

    Jayson
    'ja is goed,die ziet er wel gezellig uit'zeg ik en skate op her restaurantje af. Als ik voor het opstapje van het terrasje ben ga ik opde achterkant van me skateboard stasn zodat ik stop en mijn skateboatd onhoog in mijn handen komt. Ik kijk even naar een taffeltje terwijl ik wach op de rest.

    (ik ga even ontbijten)

    Isabella JenniferJones

    Ik glimlach en loop samen met Austin terug naar de camping.
    'Wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan in de tijd dat ik je niet meer gesproken heb?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan. Een oude vriend van vroeger moest ik weer helemaal overnieuw leren kennen en dat was raar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik knik en ga Jayson achterna. Ik plof neer op een stoel. De Warmte is ongelofelijk. Ik kijk om me heen. Iedereen zit gewoon alsof er niks aan de Hand is. Ik zucht.
    'Wat is het warm zeg!' Ik probeer een manier te vinden om het ze koud mogelijk te hebben, maar dat is onmogelijk.
    Ik zucht en sluit mijn ogen. Ik ga heel snel wat water bestellen!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Wat heb jij eigenlijk allemaal gedaan in de tijd dat ik je niet meer gesproken heb?'vraagt Isabella en ik denk even na. 'Gewoon veel gesport en veel muziek gemaakt'zeg ik omdat ik niet precies weet wat ik er allemaal op moet antwoorden. 'En jij?'

    Jayson
    Ik ga naast Ian zitten en knik als hij zegt dat het warm is. 'Meneer!'roep ik als een meneer die hier werkt langskomt. 'We willen eerst at drinken bestellen en dan graag een kaart omdat we hier willen eten'zeg ik en hij knikt. 'Zeg het maar' Ik kijk de andere even aan of ze al bestellen.

    Isabella JenniferJones

    Ik zucht. Die vraag kon ik terug verwachten. Watik heb gedaan?
    'Eh...' Ik kijk Austin aan. Ik had 2 jaar lang mijn tijd verpest. 'Gewoon... Op mijn kamer
    Zitten, daar een beetje zingen, naar school... En naar een psycholoog,' voeg ik er zachtjes aan toe. Ik zucht en voel de hitte op mijn rug branden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne