• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135927

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Ik zit op de camping een beetje met de tentstokken te prutsen. Ik ben nooit erg handig geweest, maar als ik er even voor ging zitten luktte het uiteindelijk wel.
    Iedereen was al naar het dorpje toe om wat te gaan eten enzo. Maar ik heb nog geen honger. Ik ben altijd al iemand geweest die maar weinig hoeft te eten.

    {Wakker... Had een hele enge nachtmerrie over spinnen, ik HAAT spinnen.... Brrrr}


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Ik lach.
    'Jasmine als je hier het hoekje om loopt sta je op het strand,' lach ik.
    'Maar het strand loopt nog een heel eind richting de camping, dus misschien dat de camping aan het strand ligt. Dat kunnen we dan nog wel uitzoeken,' glimlach ik. Ik grijns en bestel nog een colaatje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Nou mooi, kan ik elke dag lekker liggen zonnen aan het strand' ik pak zoals altijd mijn spiegeltje en lipgloss uit mijn tas en werk mijn lippen bij met lipgloss.

    Isabella Jennifer Jones

    Ik knik.
    'Dank je Austin.' Ik loop met hem mee en kijk hem aan. Ik heb hem gemist. Ik heb mijn vrienden gemist. Ik glimlach en veeg mijn wangen droog. Ik loop de camping op. Danny zal wel bij de tenten zitten. Ik zucht en stop mijn handen weer in mijn broekzakken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [What did I miss?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {Je bent er precies op het juiste moment. Austin en Isabella zijn nu op de camping om je op te halen}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mikan

    Ik zie Isabella en Austin de camping oplopen. Ik dacht dat die wat aan het eten waren in het dorpje!
    Ik besluit om maar even naar ze toe te lopen om het te vragen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    [Lol er liggen allemaal spullen van DAnny over het veld xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    Mikan komt naar ons toe gelopen. Was zij ook nog hier? Ik had haar inderdaad ook gemist.
    'Hoi,' glimlach ik naar haar. Hopend dat ik geen rode ogen had en mijn wanger en niet nat uitzagen. Ik kijk haar glimlachend aan. Ziet het er niet nep uit? Ach, wat maakt dat ook uit?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik glimlach even naar Mikan als ze naar ons toekomt lopen. 'Heey Mikan,moet jij ook niet mee naar het dorpje?'vraag ik verbaast.

    Hoorde ik nu de stem van Isabella? Maar die was toch samen met alle anderen in het dorpje? Op de tast ging ik opzoek naar mijn ipod die in in mijn woede en verdriet daarnet door de tent gesmeten had.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Mikan

    Als ik ze nader (nadat ik eerst over allemaal random spullen heen ben gelopen), zegt Isabella hoi tegen me en Austin: "Moet jij ook niet mee naar het dorpje?"
    Ik zie nog wel een beetje dat ze heeft gehuild, maar daar ga ik maar niet op in.
    "Waarom zijn jullie hier terug gekomen? Ik dacht dat jullie wat gingen eten?"

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 11:52 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Ik lach om Jasmine. Ze is weer is met haar lippen bezig. 'O dan ga ik mee naar het strand. We moeten wel van de zon genieten natuurlijk,' lach ik. Ik kijk naar de cola die voor me wordt neergezet. Ik neem een slokje en geniet van de zon. Het is warm, maar ik begin er nu al aan te wennen. Eigenlijk is het heerlijk! Dit hebben ze nie in Nederland hoor. Ik glimlach en kijk naar de andere. Opeens valt het me op dat er best veel niet zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik hoor de stemmen van Isabella, Austin en Mikan.
    Ik kijk om en zie ze staan, mijn gevoel zegt erheengaan, maar mijn lichaam wil niet opstaan. Ik zucht en haal mijn handen door mijn haar.
    Ik schaam me zó erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella Jennifer Jones

    'Gingen we ook, maar we kwamen Danny, Gwendolyn en iedereen ophalen. Dus ga je mee? Dan lopen we even naar Danny en weet jij waar Gwendolyn is?' Ik loop al richting het openveld. Ik kijk over mijn schouder en wacht geduldig op Austin en Mikan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne