• zijn er mensen die zich hier ook aan ergeren? ik vind dat altijd zó irritant, dan staat er een titel: You try three times suiside, can tom stopped you?
    of
    the hard world from a model.

    ik erger mezelf daar dus echt aan, je kunt me perfectionistisch noemen ofzo, maar dan maak ik die quiz dus in veel gevallen al sowieso niet. Hoe denken jullie daarover?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ja het is heel ingewikkeld soms weet je niet eens meer wat de titel zou moeten zijn want dan lijkt het juist weer op andere woorden..

    xxx-


    believe in myself, and the truth.

    Haha x)
    Meestal erger ik me daar ook aan ja.
    Achja.


    I recycle my thoughts.

    *nods again*

    of een verkeerde naam, ik bedoel, laats ook iemand met een quiz, nou de zin klopte op zich wel,mar het woord zelf, daar klopte echt geen hol van...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    boeiie XD


    <3

    Als ik het opmerk erger ik me er wel ontzettend aan; maar mijn Engels is zo slecht dat ik het vaak niet zieXD Ik weet nog wel dat the hard world from a model egt super fout is! het is toch of a model? maar goed. Ik probeer me Engels zo goed mogelijk te houden, I'll do my best!


    I am an idiot, I move.

    En als het je niet lukt, of je twijfelt, komt dan maar gerust naar mij toe heur ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik vind dat ook vreselijk.
    Echt als je geen engels kan waarom probeer je dan engels te schrijven/praten? ^o)
    Zelf ben ik heel goed in engels want ik ga naar een amerikaanse school.

    Als ik het opmerk erger ik me er wel ontzettend aan; maar mijn Engels is zo slecht dat ik het vaak niet zieXD Ik weet nog wel dat the hard world from a model egt super fout is! het is toch of a model? maar goed. Ik probeer me Engels zo goed mogelijk te houden, I'll do my best!


    Eigenlijk is het:
    A model's hard world.

    Mijn aller slechte vak is Engels.

    Ik laat mijn titels vaak door andere bedenken xD

    Dus als dat dan fout is, dan weet ik dat echt niet.

    Maar misschien is de serie super leuk,, dan mis je die toch ?

    what if i saying that i are not that good in englis? Wat maakt het uit als je beste vriendin dat ook zou doen word je dan ook boos ?? het is maareen mens XD:P iedereen maakt fouten xD:P

    what if i saying that i are not that good in englis? Wat maakt het uit als je beste vriendin dat ook zou doen word je dan ook boos ?? het is maareen mens XD:P iedereen maakt fouten xD:P


    t is idd maar een mens.
    maar voor mensen die wél engels kunnen is best irriterend.
    maar dan lijkt mij de oplossing het gewoon te zeggen, tegen die persoon! anders leert hij/zij/het er niks van en komen dr nog veel meer van dat soort titels. en nemen ze de wereld over.

    *vergeet dat laatste


    it's cool to know nothing.

    Totaal mee eens! Het kan mij niet schelen of iemand eens 'een' foutje maakt in een quizlet, (ik schrijf ook niet altijd perfect a.n.) maar a.u.b. mensen als je een titel aanmaakt dan zoek je dat toch eens op of het wel goed is gespeld! Ö
    Ik bedoel, een titel dat moet gewoon in orde zijn!! :P


    Bellice

    Ik ben het echt helemaal met je eens!! Perfectionisme niks mis mee toch? :D..
    CR7 zei: [qoute]Ik kan me overigens ook doodergeren aan mensen die geen hoofdletters, leestekens en alinea's gebruiken. Maar ja, that's just me.
    daar kan ik ook niet tegen, als het zo is dan maak ik die quiz meestal daarna niet meer.


    Thank you that it is the morning of another day..

    Ik let daar niet op.. k ben zelf namenlijk ook niet goed in Engels :P maar soms is het egt Té erg dan doe ik de quiz gelijk al niet..
    xLien

    dat is idd stom:@


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?