• Ja Tokio Hotel zit nu in Amerika en op de Tokio Hotel hyves staan al topic van hoe wij het vinden dat ze in Amerika zitten maar het toppunt is dat ze ONZE fan actie jatten.

    wij raken tokio hotel kwijt aan Amerika.
    Tokio hotel ontloopt de duitse fans em de landen waar ze als eerste doorbraken krijgen gewoon geen aandacht meer.

    vele fans dwalen af naar de Jonas Brothers en ik snap wel waarom.

    JB : wij willen AL onze fans bedanken
    TH : wij willen AL onze AMERIKAANSE fans bedanken.

    nu kan je denken dat ik een trut ben maar dit is mijn mening en tuurlijk ik ben blij dat ze door breken in Amerika maar ik voel dat wij tokio hotel kwijt raken aan Amerika

    PUNT

    Ik uh, ben het met je eens. Maar ik ben geen fan van JB. Laat dat duidelijk zijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Maa JB vind ik gwn nixx aan..
    maar je hebt wel een punt ,weetje


    Crack a bottle

    Maa JB vind ik gwn nixx aan..
    maar je hebt wel een punt ,weetje


    Crack a bottle

    jaa, dat vind ik nu ook.
    het afgelopen jaar heeft TH 1 concert gegeven in Duitsland, ik bedoel HALLO doe normaal, als de duitse fans er niet waren geweest, was er nu helemaal geen TH!
    Het is net alsof Amerika veel beter is dan ons...

    oepsii ,,nu staat het er 2 xx :$
    Srry


    Crack a bottle

    en ik ben geen van van de JB! xD

    Nee maar het gaat om het idee dat er veel afdwalen naar de JB en dat wij th kwijt raken aan amerika

    Die afdwalen naar JB zijn gwn verneukte overlopers :P


    Crack a bottle

    Het is natuurlijk hun droom geweest om in Amerika door te breken, maar ze moeten wel realiseren dat het de Duitse fans waren, die ze aan hun succes hebben te danken. En waarom geven ze zoveel concerten in Amerika? In Europa zijn het er zo weinig. In Nederland maar één. Als ze er nog één zouden geven, zouden het gebouw nog vol staan met fans.


    Think before you act.