• De stelling van vandaag luidt:
    Docenten zijn niet in staat les te geven aan de jeugd van tegenwoordig.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    Shoganai i ne~

    Onzin. Ken genoeg die het prima doen. Ze moeten gewoon een middenweg vinden tussen streng en gezellig. Al is dat moeilijk.


    Gradually, then suddenly..

    Jawel, maar de jeugd van tegenwoordig is soms zó respectloos dat het onmogelijk is voor de docenten. Ze moeten in elk geval weten waar ze aan beginnen voordat ze zomaar voor een klas worden gezet.

    Mijn leerkrachten zijn daar het bewijs van xd


    Olive

    De leraren bij mij op de opleiding niet.. althans meer dan de helft niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    StJimmy schreef:
    Sommige zeker niet,maar andere wel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik moet zeggen dat ik toen ik van tvwo naar havo kwam, ik zó erg schrok van het verschil. Zo weinig respect.
    Maar het is niet onmogelijk, want ik heb ook gewoon hele leuke en goede docenten.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    De jeugd van tegenwoordig is niet in staat om te luisteren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    onzin, iedere leerkracht doet het prima, het ligt aan 'de jeugd van tegenwoordig' ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    De leerkrachten zijn slechter geworden.
    En de jeugd heeft minder respect voor de jonkies.
    Voor de oudere leraren nog wel.
    Sommige leraren kunnen een klas houden en andere niet...


    If it didn't matter. You wouldn't be thinking about it <3

    Veel kunnen het niet meer aan, kijk maar bijvoorbeeld naar die youtube-filmpjes: Leraar vs leerling. Daarbij verliezen ze allemaal hun beheerzing, ik vind dat er een nieuwe generatie leraren moet komen, gelukkig bij mij op school zitten er leerkrachten die weten dat ze moeten ingrijpen waneer het nodig is en weten wat ze doen!


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Nuh, de meeste leraren bij mij op school doen het gelukkig goed!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ligt aan de leraar. Ik heb leraren die absoluut geen orde kunnen houden en ik heb leraren die dat juist wel kunnen en niet twijfelen om strafwerk uit te delen of iemand weg te sturen. Onze klas is best druk en het ligt gewoon aan de leraar hoe ze zich gedragen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Atmosphere schreef:
    Jawel, maar de jeugd van tegenwoordig is soms zó respectloos dat het onmogelijk is voor de docenten. Ze moeten in elk geval weten waar ze aan beginnen voordat ze zomaar voor een klas worden gezet.

    Dit, maar toch kunnen sommige leerkrachten gewoon geen les geven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right