• Wat doen jullie aan op een diploma-uitreiking? Of wat zou je aan doen?

    Ik ben niet zo'n jurkje-mens, dus ik trek gewoon een spijkerbroek en een leuk t-shirt aan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik kwam in een blauwe skinny met zwart shirt, studs riem + zwarte haarband. Oh en dikke zwarte make-up. Tokio Hotel fase zat ik toen in :')


    -

    ik doe niet echt iets bijzonders aan denk ik, denk legging, jurkje en hakken, wat ik normaal ook gewoon zou dragen (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik had een jurkje aan lol, maar ik weet niet meer of ik hakken of gewone schoenen aan had, ik denk gewone.


    As travars

    Wij moeten verkleed naar een thema. Jaren '70 stijl. Verschrikkelijk.
    Ik denk dat ik gewoon normale kleding aantrek.


    Winter is coming.

    Reaping schreef:
    Wij moeten verkleed naar een thema. Jaren '70 stijl. Verschrikkelijk.
    Ik denk dat ik gewoon normale kleding aantrek.


    Haha, lijkt me behoorlijk balen. ;P


    You are beautiful, you are love.

    Gewoon iets waar je je goed in voelt (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    I kind of must wear a dress.
    begrijp me niet verkeerd: ik doe normaal geen moeite om erbij te horen maar deze keer zal het wel netjes uitzien op fotos.


    -

    Ik zou waarschijnlijk gewoon een skinny jeans en een leuke blouse/blazer aantrekken. Less is more. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik trek lichtroze broek aan, grijs bloesje, spijkerjasje, ballerina's. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Iets wat netjes is, maar je je toch ook lekker in voelt.:Y)


    Til hug og blod.

    Ik ga een jurkje dragen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik had vorig jaar wel een jurkje aan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Bingley schreef:
    Niets! ^^
    Nee oké. Ik zou gewoon normale kleding aantrekken, niet iets heel speciaals of zo. Gewoon zorgen dat je er verzorgd uit ziet en dan vind ik het wel klaar! :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik draag over het algemeen vaak jurkjes, dus dat word het met m'n diploma uitreiking ook ;-)

    Pimpernel schreef:
    Kort spijkerbroekje met zwarte malliot + een topje er buiten hangen + een lang vest/denimblousem(bloos)


    Voor een diploma-uitreiking? Dan zou ik toch echt wat netters aandoen.

    Ik zal waarschijnlijk een leuk rokje of jurkje aan, iets netjes dus :p En anders zou ik gaan voor spijkerbroek met entte blouse en schoenen ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.