• Wat doen jullie aan op een diploma-uitreiking? Of wat zou je aan doen?

    Ik ben niet zo'n jurkje-mens, dus ik trek gewoon een spijkerbroek en een leuk t-shirt aan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou iets aantrekken waar ik mij lekker en vrouwelijk in voel, als meisje zijnde. Als ik nu zou mogen kiezen, dan was het bij mij dit: mijn peep toe hakken van MV, mijn donkerblauwe loei-skinny skinny jeans, mijn M'oP riem, mijn G&G hemdje met roosjes, mijn zus' beige leren jacket en mijn beige linnen sjaal.
    [Off-topic:]Maar naar school draag ik liever romp-slomp kleren waar ik mij lekker in voel, dus mijn Beatles hemdje met daaronder een zwart hemdje, grijze tregging van de Only, Dr Martens en een lekker zittend vest in een felle of base kleur. [:

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 12:09 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gewoon iets aantrekken waarbij ik me goed voel (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik zou een rokje en een effen blouse aantrekken met een jasje. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bij ons is er een dresscode, dus Dress for the win (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Wij krijgen zo'n pakje aan die ze in die Amerikaanse films ook hebben. Met hoedje en al, haha. Ik vind het wel grappig, haha.
    Maar ik zou gewoon normale kleding aandoen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik zou sowieso wel een jurkje aandoen, maar draag gewoon iets net waar je je goed in voelt. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Iets netjes, in ieder geval. Een goed zittende broek, basic shirt en een blazer, zoiets. Ik ben niet zo'n persoon om een jurkje aan te trekken, alleen als ik op vakantie ben.


    Destroy what destroys you.

    Ik kleding ;3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Zwarte skinny, licht glimmend shirtje, uilenketting, blauw blazertje en wss zwarte sleehakken.


    The biggest emotion in creation is the bridge to optimism. - Brian May