• Tsja, wat moeten we hier nu mee? Met Sheila, bedoel ik dan. En nee, persoonlijk vind ik niet dat dit topic in het verkeerde subforum zit (voordat er reacties op komen, plus ik snap het heus wel als dit topic verplaatst wordt, want het past ook wel bij Stamcafé en bij Liefde/Vriendschap/Familie), want Sheila is zeer creatief. Ze kan alles gebruiken en ze gebruikt dan ook alles wat ze tegenkomt.

    Op het plaatje is Sheila's laatste ''meester(puppy?)werk'' te zien. Een bak vol veertjes, een prachtig speelparadijs!
    Nee, ik vond het wat minder fijn. Deze bak werd als ''tweede mand'' gebruikt, zodat Snoepie (onze kat) en Sheila niet steeds één mand hoeven te delen -iets wat ze ook liever niet doen, Sheila is te druk volgens Snoepie-. Maar Sheila zag de mand als één groot speelparadijs, en dat heeft ze er dan ook van gemaakt. Maar niet alleen de bak en het kussen wat erin lag had het te verduren, de héle woonkamer zat plotseling onder de veertjes! En Sheila zelf ook, hoewel ik daar helaas geen foto van heb, want Sheila is nogal druk dus die wil niet stilstaan voor een foto.
    En wie mocht het opruimen? Juist, ik. Ghehe x)


    Maken jullie huisdieren er ook zo'n rommeltje van? :p

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 20:27 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als hieronder ook het 'poepen in het brillenmandje' valt, dan JA! Fijne katten hebben wij toch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stoneheart schreef:
    Als hieronder ook het 'poepen in het brillenmandje' valt, dan JA! Fijne katten hebben wij toch.


    Haha jahoor, dat telt ook. Lijkt me niet fijn nee


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Hier doet'ie nog niet veel verkeerd, behalve op mijn papieren liggen waarmee ik moest studeren. Dan draai ik m'n rug voor twee minuten en ziet m'n bureau er als volgt uit:

    Die pot B&J was nog niet leeg als ik weg ging, de chocolade? Nog niet op toen ik weg ging... Gelukkig was het blikje ice tea wel leeg toen hij het omstootte.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Daarvoor heb je een puppycursus en discipline nodig. Het zal vast allemaal heel grappig en leuk zijn, maar als ik een hond zou hebben, zou die toch een paar uurtjes buiten moeten blijven.


    Your make-up is terrible

    ^ Ik kwam dr een beetje te laat achter om haar ervoor te straffen. Ik nam dr eerst mee naarbuiten en pas toen ik dr weer binnenliet zag ik pas wat ze gedaan had. Dus om dan te straffen is al te laat, dat moet je direct doen. Dusja haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet ik mijn tekkel eens aan jouw hondje voorstellen. Ze zullen de perfecte partners in crime zijn. Die van mij kauwt op alles. Stoelen, tafels, keukenkasten, kussens, ballen. Daarom mag ie niet meer mijn kamer binnen zonder dat ik erbij bent. Zo heb ik een dure schoen verloren. (no_chears)
    Oh en hij kan perfect een speurtocht uitvoeren. Zelfs al maak ik mijn kamer grondig schoon, hij vindt toch altijd dingens die ik niet eens wist dat ze daar waren. Lief he? (cat)

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 23:39 ]


    -

    Eh, ja. Jammer genoeg wel. De hond van m'n zusje. Ik word d'r helemaal gek van. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doet me een beetje denken aan dit, haha:


    26 - 02 - '16

    Ik schrik altijd als ik ergens "Sheila" zie haha, omdat de Duits docente zo heet en ik het totaal niet kan vinden met dat mens :P

    Maar nee, ik heb daar geen last van, ik heb geen huisdieren meer (had konijntjes, die klommen in het hek en dan zaten ze opeens op het dak van hun hok... Toen moesten we hun 'tuintje' voor hun hok echt af gaan dekken, ze kropen en klommen overal doorheen en in.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly