• Omdat de vorige helemaal vol staat, heb ik een nieuwe gemaakt ^^
    Zet hier foto's van HP ^^



    Dit topic is een fototopic, geen overleg-topic of praat-topic. Als je gewoon wat over HP wil praten, is er altijd nog het HP Talk Topic :)
    Veel plezier xx

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 10:00 ]


    Define "good".






    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Ehh... Genoeg... Kijk op het profiel van Square, die heeft er meerdere. En ik heb er nu ook één; een 4-shot :3


    Haha, waarom wist ik niet dat je bezig was met een Perciver spam? Ik had kunnen helpen. :9~

    Anyway, ik neem even de vrijheid om linkjes te posten, dat maakt het wat gemakkelijker:
    Dit is de 4-shot van DoctorReid.
    Heart of Gold is mijn langere Perciver story en dit zijn één, twee, drie 4-shots van mij. Ik heb ook nog een story met one-shots en alfabet drabbles in Engels en in Nederlands. (:


    Ik geloof dat je onderhand wel al ongeveer alle Perciver afbeeldingen hebt gepost die er te vinden zijn, maar ik heb deze op de vorige vier pagina's nog niet gezien, en ik vond hem toch wel erg schattig. ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:44 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    (zou je nu wel kunnen stoppen met die Perciver? Niet iedereen is er fan van en het is best wel irritant dat je er bijna 3 pagina's aan besteedt)

    OT:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat jullie beter een apart topic openen hiervoor :Y)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    Ik denk dat jullie beter een apart topic openen hiervoor :Y)


    Waarvoor?
    @Frodo
    Er zijn ook geen foto's meer over + ik weet wanneer ik moet stoppen, dus ik was het ook niet van plan :3




    Voldemort lijkt net een vampier O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    abo


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    DoctorReid zei op 30 juni 2012 - 21:25:
    Waarvoor?

    Alles van Perciver of course :9~


    You only live once, but if you do it right, once is enough.

    Florreke schreef:
    (...)
    Alles van Perciver of course :9~

    Hmm... Klinkt als een goed idee *gaat zo met Square overleggen* She rules the Perciverworld on Q, I'm just a starter :3






    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Voor de Percivershippers :3
    Dan vallen we jullie niet meer lastig x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Define "good".


    Define "good".


    Define "good".


    Define "good".


    Define "good".


    Define "good".