• Suuuuper raar!
    Laatst was ik een keertje uitgegaan met een paar vriendinnen naar een feestje. Daar was dus een soort ranja, waarvan ik wist dat er alcohol in zat. Ik en vriendinnen dronken ervan er werden niet normaal vrolijk, blij, gelukkig en liefdevol. Dus we hadden zo ongeveer de leukste avond ooit, aangezien iedereen op dat feestje zich zo gedroeg:')
    Maar wij dachten dat het kwam door de alcohol. Maar later hoorde ik dat er vloeibare XTC in die punsh had gezeten :O....
    Dus ik heb dus zonder het te weten drugs gebruikt.. Ik was echt geschrokken toen ik het hoorde!
    Iemand anders ooit in aanraking geweest met drugs?


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Sodeju :o

    & Nee, ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope. Never want to.


    Life is hard and then we die

    wth , zo vreemd ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee, geen behoefte aan ook.
    Gelukkig dat jij er trouwens niks aan over hebt gehouden! Je hoort altijd dat mensen gevaarlijke dingen in drankjes doen. ;x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    Nope. Never want to.


    Nee ik zei ook altijd tegen mezelf dat ik nooit hard-drugs zou nemen! maarja hiervan wist ik het dus niet...


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Zaitsev schreef:
    Sodeju :o

    & Nee, ik niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Trafficlight schreef:
    Nee, geen behoefte aan ook.
    Gelukkig dat jij er trouwens niks aan over hebt gehouden! Je hoort altijd dat mensen gevaarlijke dingen in drankjes doen. ;x


    Ja precies! maar je hoort ook vaak dat als mensen drugs binnenkrijgen perongeluk, en dan die avond nog horen dat ze drugs hebben binnengekregen ze zo erg kunnen schrikken daarvan, dat ze een paniekaanval krijgen door de drugs. En dat is ook super gevaarlijk, dus ook maar beter dat ik het die avond niet wist...


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ben je lekker klaar mee als je dat hoort, vet erg man o.o. Maar goed dat er verder niets is gebeurd! Je zou er maar allergisch voor zijn of een badtrip krijgen.

    Ik heb wel vaker drugs gebruikt. Maar altijd op een verantwoord manier en met mate.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ben je lekker klaar mee als je dat hoort, vet erg man o.o. Maar goed dat er verder niets is gebeurd! Je zou er maar allergisch voor zijn of een badtrip krijgen.

    Ik heb wel vaker drugs gebruikt. Maar altijd op een verantwoord manier en met mate.


    Ja zeker! ik had ook wel eens eerder geblowt enzo, maar dan inderdaad verantwoord. Maar heb later ook wel eens een badtrip gezien, iemand op een feestje. en dat was echt het engste wat me ooit is overkomen... Dus ben in iedergeval blij dat met mij alles goed is afgelopen.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    XxLegendxX schreef:
    (...)

    Ja zeker! ik had ook wel eens eerder geblowt enzo, maar dan inderdaad verantwoord. Maar heb later ook wel eens een badtrip gezien, iemand op een feestje. en dat was echt het engste wat me ooit is overkomen... Dus ben in iedergeval blij dat met mij alles goed is afgelopen.

    Wat is een badtrip?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    XxLegendxX schreef:
    (...)

    Ja zeker! ik had ook wel eens eerder geblowt enzo, maar dan inderdaad verantwoord. Maar heb later ook wel eens een badtrip gezien, iemand op een feestje. en dat was echt het engste wat me ooit is overkomen... Dus ben in iedergeval blij dat met mij alles goed is afgelopen.
    Weet je ook wie het gedaan heeft of wie er verantwoordlijk voor is? Want eigenlijk moet je er zowieso op zijn minste wat tegen zeggen. Aangifte doen gaat misschien wat ver, maar iemand drugs voeren is gewoon strafbaar en al helemaal harddrugs aan een minderjarige.


    Wie du mir, so ich dir.

    Marihuana.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dealer schreef:
    (...)
    Wat is een badtrip?
    Dan krijg je een angst of paniek aanval door de drug en omdat je dan zo emotioneel bent kun je er heel diep inzakken en kan het zo dat je hele roekeloze en gevaarlijke dingen gaat doen omdat je er niet echt meer controle over hebt. Sommige mensen kunnen er zelfs phychoses door krijgen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dealer schreef:
    (...)
    Wat is een badtrip?

    Ja moeilijk uit te leggen! maar het komt erop neer dat iemand allemaal waanbeelden gaat zien. Bijvoorbeeld die jongen die ik zag, zag overal monsters die alles kapot maakte en vuurballen. Dus het lijkt op een soort levende nachtmerrie. En je denkt op dat moment dat alles echt is. En je kan er flink ziek van worden, en je helemaal kapot voelen. Ik schrok me natuurlijk dood toen ik die jongen oppeens zag gillen en schreeuwen op de grond dat er monsters waren die hem wilde vermoorden.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Wtf dat is echt gewoon sick :x

    & ja. Ben er wel eens mee in aanraking geweest.


    -