• Kijk titel!!!

    Het gaat over een meisje,, Kitteny! Ze is Dol op Skateboarden,, Eigenlijk is dat zoon betje haar leven,, Maar na een ONgelukige vall, tijdens een Wetstrijd, zal ze nooit meer kunnen Skate,, Zelfs niet lopen,, Ze zit voorgoed in een rolstoel. ATeminsten,, dat denkt ze, en dat word haar dan ook wijs gemaakt! Ze gelooft er in, En Kitteny,, doet niet eens haar best, om te staan, Todat, Pahaha,, en ik ben nu helmaal niet gemaan,, want alls je het wil weten moet je hem maar lekker gaan maken,,
    Hij is mischien wat anders,, dan de vorige,, maar, hoop dat dat niet Boeit..
    Oke ik ga doen met verassingen!!!

    1#HoneyPoepx3
    2#TomSexx
    3#NouszKITTEN
    4#DarkAngelTom
    5#Nickaaii
    6#NimmaGirl
    7#xPOKEMONKID
    8#


    Wat Ik wil Weten!

    Varassing;
    Plaatje;
    Tekst, Met alles er op en er aan!! ;



    Dunno ><

    Varassing;7
    Plaatje;http://nl.tinypic.com/view.php?pic=a17sip&s=4
    Tekst;Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Heb je al een rollenverdeel topic over hetzelfde verhaal?


    Bored.

    Uuh,, Ja[A] Oke ik,, snap dat je deze nu gaat sluit,, Sorry!!!! Vergeef me(baby)


    Dunno ><

    Of die ander,,


    Dunno ><

    Idd, slotje.


    Bored.