• Mijn kat ligt altijd 's nachts op mijn kamer, en vanochtend sprong hij van mijn bed af en ging zichzelf krabben want waarschijnlijk had hij jeuk ofzo. Nadat hij klaar is met krabben zie je opeens overal spatten bloed liggen. Bij zijn hals/bek zat een heel bloed vlek. Hij is natuurlijk helemaal geschokt en rent naar de andere hoek van de kamer en gaat daar emo doen. Ik wou natuurlijk meteen mijn moeder waarschuwen dus ik deed de deur open en hij rent naar beneden en gaat daar janken. Hij gaat zo naar de dierenarts. Hij vecht echt nóóit, er zit ook niet iets op mijn kamer wat scherp is ofzo, ik ben nu ook zo bang dat er iets met 'm is of dat ie dood gaat ofzo, en ik voel me zwaar kut want ik kan niet tegen bloed want dan val ik altijd flauw. En zo moet ik naar stage, tot 5 uur, en ik ga dat nooit volhouden D:

    Foto:
    http://oi48.tinypic.com/112dcae.jpg

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:32 ]


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Awh :c ik hoop voor je dat het goed met hem/haar komt!


    Destroy what destroys you.

    Misschien heeft ie zichzelf open gehaald tijdens het krabben? Of misschien zat daar een korst of was daar zich een korst aan het vormen, wat jeukt en dat hij zichzelf per ongeluk opnieuw heeft open gehaald?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 9:12 ]


    Physics is awesome

    Misschien heeft die gewoon een droge huid dat erg jeukt. Of wat Eyes zegt.

    Ik hoop dat het goed komt. =)

    Oh mijn kat bloed. Laten we een foto nemen.
    Misschien had hij gevochten met een andere kat?


    Cool, neat, swell -Cry

    Thunderfrost schreef:
    Oh mijn kat bloed. Laten we een foto nemen.
    Misschien had hij gevochten met een andere kat?


    Ze zegt dat hij nooit vecht dus dat lijkt me geen optie.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ze zegt dat hij nooit vecht dus dat lijkt me geen optie.

    Je weet nooit. Het zijn dieren. Die hebben het instinct te vechten.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 9:36 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Chuggaa schreef:
    Awh :c ik hoop voor je dat het goed met hem/haar komt!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Stupid Casper. xD Nee, maar ik hoop dat het weer goed met hem gaat.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    "ging hij emo doen" daar moest ik even lachen, sorry.
    Beterschap. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmm, als ik naar de foto kijk lijkt het me niet zo erg. Ik ben zeker dat het goed komt! Sterkte! (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Hmm, als ik naar de foto kijk lijkt het me niet zo erg. Ik ben zeker dat het goed komt! Sterkte! (:


    de emo vergelijking vond ik, ook al was hijwss niet zo bedoeld, een beetje ongepast

    (A)

    Ik vind het ook niet echt respectvol naar emo's toe om je kat ermee te vergelijken. Niet alle emo's snijden zichzelf trouwens.

    Maar komt wel goed, hij heeft zichzelf vast gewoon te hard gekrabd of een korstje opengekrabd ^^. No worries!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Oh, het beestje zal wel genezen. En tsja, katten zijn niet van de slimste, ze krabben hun wondes terug open.
    Mijn kat heeft nu al bijna een jaar een wonde aan zijn mond (van konijnen te pakken, lag zijn bek open) en hij leeft nog.
    Ze hebben 9 levens. Eén leven is hij al kwijt.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ah, het ziet er wel naar uit, ja.. Maar het is niet zo heel erg lijkt me, dus het komt vast goed!


    We accept the love we think we deserve.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik vind het ook niet echt respectvol naar emo's toe om je kat ermee te vergelijken. Niet alle emo's snijden zichzelf trouwens.

    Maar komt wel goed, hij heeft zichzelf vast gewoon te hard gekrabd of een korstje opengekrabd ^^. No worries!


    Ik heb niks gezegd over snijden


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.