• Hallo allemaal,
    ik zoek iemand om mee te schrijven. Ik prefereer op het moment fantasie, maar onbekende personen is even leuk. Evenals het leuker is als het gecombineerd is.
    Ben je geïnteresseerd?
    Vul dan dit lijstje in:


    Quizlet naam:
    Leeftijd:
    Schrijfervaring: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Creativiteit: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Wat schrijf je het liefst?:

    Quizlet naam: Guinness
    Leeftijd: 21
    Schrijfervaring: Redelijk
    Creativiteit: Goed
    Wat schrijf je het liefst?:
    Fantasy en OP xD, in een oude tijdse setting (dus de victoriaanse/middeleeuwse/enz)
    Ik schrijf voornamelijk vrouwen maar word steeds beter met het beschrijven van mannen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dank je Guinness , ik heb je een mailtje terug gestuurd. Toch hoop ik op meer reacties, het betekend dus niet dat ik gelijk klaar ben met zoeken.. :Y)

    Ik zou heel graag samen met je willen schrijven maar ik heb een eigen verhaal en een ander verhaal die ik met iemand anders wil schrijven. Daarnaast gaat het lang niet altijd goed als ik met iemand samen ga schrijven. Maar Fantasie en OP vind ik zo'n fijne en leuke combinatie qua genre's.


    Physics is awesome

    Geeft niet, Musai. Ik wacht geduldig af. (A)

    Quizlet naam: Alpines
    Leeftijd: 19
    Schrijfervaring: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Creativiteit: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Wat schrijf je het liefst?: Mijn comfortzone ligt binnen de fanficties, maar ik denk dat ik OP/Fantasie wel moet aankunnen. Ik ben vooral geïnteresseerd in alles wat met mythologie te maken heeft. Als je geïnteresseerd bent stuur me even een pb. Ik ben benieuwd wat voor soort fantasie je wil schrijven.
    Extra Mijn examens zitten er aan te komen, wat ook zal betekenen dat ik minder tijd zal hebben om te schrijven de komende maand, vanaf dan ben ik weer helemaal vrij. Ik heb ook één lopend verhaal en al één die start in december. Dus ik zal niet superregelmatig kunnen schrijven. 1x in de week waarschijnlijk.

    Nu ja, laat maar iets horen. Als je een voorbeeld van mijn schrijfstijl, moet je het maar vragen. (:


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Hmmm, Ik zal het lijstje ook maar invullen :Y)

    Quizlet naam:
    Scorpia.
    Leeftijd:
    Morgen vijftien.
    Schrijfervaring:
    Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Creativiteit:
    Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Wat schrijf je het liefst?:
    OP en Fantasy. Dat zijn mijn lievelingsgenre's en in mijn gehele leven had ik dat het allermeest geschreven. (:
    Voorbeeld van je schrijfstijl:

    Mijn ogen werden dichtgeknepen spleetjes. Ik balde mijn vuisten en liep daarna de opvang uit.
    Ook al mocht ik niet van mam, die nog niet eens thuis was, thuis vond ik het beter dan hier.
    Buiten begonnen tranen uit mijn ogen te ontsnappen. Het kwam gewoon door deze buurt. Dit was zo anders dan mijn normale buurt. Gelukkig was er op mijn school wel normale mensen.
    Mijn tranen veegde ik af met behulp van mijn mouw en wreef langzaam over mijn wang. Het stomme was dat ik, naast uitgelachen worden, ook vaak problemen kreeg met Harley en Charlie, de directrice en haar assistente. Daardoor werd ik nóg meer uitgelachen, alsof ik een klein speelgoedje was waarmee je met de gevoelens ervan kon spelen.
    Ongetwijfeld stapte ik op mijn zadel. Ik fietste zo snel dat het wel op sprinten leek. Mijn mobieltje in mijn broekzak begon ongeduldig te piepen, wat betekent dat ik een nieuw sms’je had. Maar ik hoefde het niet eens te pakken of ik wist al van wie het was. Niemand anders dan mijn moeder, die vast al een telefoontje gekregen had van Harley, dat ik weggelopen was.
    Het gedachten dat ze nu woedend op me was, dwaalde rond in mijn hoofd. Ik fietste geruisloos door, alsof het mij niets schelen kon.
    Weglopen van mijn opvang had geen nut, ik wist dat heel goed, mijn moeder zei het elke avond tegen me. Grotendeels omdat ik morgen toch weer er opnieuw naartoe moet gaan, en de dag erna nóg eens, en nog eens, en nog eens: totdat mijn moeder deze buurt vertrouwde.
    Ik vermoedde al dat dat niet snel ging gebeuren. De wind blies in mijn haren, het begon zelfs mijn oren rood te blazen, maar iets gooide mijn gedachten de hele tijd ondersteboven. Wanneer ik aan Jack en zijn groepjes dacht, voelde ik me heel naar.

    Story: Skeleton or Butterfly
    Extra:
    Ik hoop dat je er rekening mee houdt dat ik niet altijd evenveel tijd heb. Ook maakt het me niet uit hoe ik de aanhalingstekens moet gebruiken. In ieder geval wel een van deze manieren:

    ,,Hoi,'' zei Piet.
    ,,Hoi'', zei Piet.
    ''Hoi,'' zei Piet.
    'Hoi,' zei Piet.
    'Hoi', zei Piet.
    ''Hoi'', zei Piet.

    Je kan me altijd een gastenboekberichtje of privé berichtje sturen, als je iets wilt laten horen. :3


    Some people are art and do art at the same time

    Quizlet naam: Honeymoons
    Leeftijd: 15
    Schrijfervaring: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Creativiteit: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed (ligt aan waar het over gaat)
    Wat schrijf je het liefst?: Fanfiction en OP, maar fantasie is ook wel leuk.

    Stuur maar een berichtje als het je iets lijkt om met me een verhaal te beginnen.


    night thinking, day dreaming

    Quizlet naam: Hector
    Leeftijd: 16
    Schrijfervaring: Goed
    Creativiteit: Redelijk
    Wat schrijf je het liefst?: OP, Fantasy, Science Fiction, Thriller. Stiekem vind ik personages martelen ook fijn, dus een beetje drama.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Quizlet naam: xVixncxiex
    Leeftijd: 14
    Schrijfervaring: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed Redelijk want ik heb een boek uitgegeven dus das dan wel redelijk denk ik XD
    Creativiteit: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Wat schrijf je het liefst?: Thrillers. Fantasy vind ik ook wel leuk :)

    Het zou mij wel kunnen lukken om met deadlines te werken (als je bijv. wil dat iets voor ... af is dan gaat mij dat wel lukken denk ik)

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 20:06 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    [Ugh waarom gaat het berichtaanpassen altijd mis -.-

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 20:06 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Quizlet naam: SayNever
    Leeftijd: 15
    Schrijfervaring: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Creativiteit: Groentje / Matig / Redelijk / Goed / Zeer goed
    Wat schrijf je het liefst:
    Fantasie, drama, onbekende personen, romantiek... Eigenlijk alles wel.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.