• Sinds een tijdje hebben mijn ouders en mijn grote broer constant ruzie. Iedere keer dat ze samen zijn is het schreeuwen, roepen, tieren... bij het minste probleempje is het weer zover. Dan zegt hij 'Wacht maar, als ik 18 ben, ben ik hier weg en dan word ik eindelijk gelukkig'. Waarop mijn vader antwoordt: 'Je doet maar' omdat hij het gewoon beu is.
    En deze middag was het breekpunt. Het ging over een fuif, iets kleins, en toen is mijn broer naar boven gelopen, heeft de eerste beste valies gepakt en is weggelopen. Ik heb geen idee waarheen en ben bang dat hem iets over komt...
    Weet iemand wat ik kan doen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat je vooral moet proberen om te kalmeren. Wie weet keert hij vanavond, morgen of deze week nog terug en moet hij gewoon even afkoelen. Iets wat hij waarschijnlijk wel bij vrienden doet. Bel hem anders over een paar uurtjes om te vragen waar hij is en/of hoe het met hem gaat. Maar geef hem (wat ik persoonlijk denk dat het beter is) eerst even een korte tijd om adem te halen. Het komt vast allemaal wel weer goed, op wat voor manier dan ook. :]


    Til hug og blod.

    Kalm blijven.
    De kans dat hij vanavond weer voor de deur staat is denk ik wel groot.
    Of hij kan misschien ook naar een vriend zijn vertrokken?
    Hoor daar eerst want ik denk niet dat je iets anders kan doen...Als hij meer dan 24 uur niet is thuis gekomen denk ik dat je hem als vermist kan opgeven, maar daar ben ik niet zeker van.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 12:38 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    zelde als je broer heb ik als ik 18 ben wil ik ook weglopen. Maar dat is natuurlijk lul verhaal.

    Hij is ineens terug... ik had hem een berichtje gestuurd, maar hij heeft nog geen woord gezegd sinds hij hier is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hij is ineens terug... ik had hem een berichtje gestuurd, maar hij heeft nog geen woord gezegd sinds hij hier is.


    Laat hem dan ook maar gewoon even op zichzelf. Kruip er maar bij voor een knuffel of w/e als je denkt dat 'ie wat afgekoeld is en i.i.g z'n zusje uit kan staan om hem heen.(bloos)
    Ben blij voor je dat het zo snel goed is. :]


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Laat hem dan ook maar gewoon even op zichzelf. Kruip er maar bij voor een knuffel of w/e als je denkt dat 'ie wat afgekoeld is en i.i.g z'n zusje uit kan staan om hem heen.(bloos)
    Ben blij voor je dat het zo snel goed is. :]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Hugtime!(bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    Hugtime!(bloos)

    ja geef die gozer een dikke knuffel wanneer hij wat bedaart is
    zal hem doen inzien dat hij niet alleen is


    Sticking needles in people is fun. Matt <3