• Zonder me te pletter te vervelen
    Wij gaan namelijk niet op vakantie dit jaar.
    Het is gewoon niet te regelen met mijn mijn broer. Vliegen is onmogelijk, met de auto kunnen we niet verder dan zo'n 1000 kilometer.
    Mijn ouders worden het niet eens, mijn broer wil niks(en mijn ouders willen persé een vakantie die voor hem ook leuk is) terwijl mijn broertje en ik over de meeste dingen ontzettend enthousiast zijn en uiteindelijk is het dus niet gelukt, ontzettend balen vind ik dat.
    Maar nu komt mijn vraag
    Wat ik kan ik in holufudgenaam doen om mij niet te pletter te vervelen deze vakantie?
    Ik heb een paar dingen om te plannen, maar dat is maar heel weinig en ik verveel me al als ik zoals nu een paar dagen vrij heb.
    Ik mag niet de hele dag achter de computer natuurlijk, mijn vrienden willen niks doen met mij.
    Ideeën?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je zou helemaal naar Spijkenisse kunnen komen :Y) of mijn laatste week school afmaken :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ruil met mij?
    Dan neem ik je vakantie wel over en dan maak jij mijn toetsweek, volgende week. Aangezien ik nog 2/3 weken naar school moet. Deal? :'D

    Fanfics lezen/schrijven, hardlopen, leer gitaar spelen... Idk


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Schrijven, lezen, films kijken, bakken en een paar keer per week een flinke wandeling door een park/bos maken (goed voor je conditie :'D). Ook kun je leuke uitstapjes plannen met je vrienden/familie zoals naar een dierentuin gaan of shoppen. Een baantje zoeken is misschien ook wel wat, want dan heb je in ieder geval sowieso een dag of twee in de week een paar uur wat te doen.
    Meer weet ik ook niet. Ik zit nu ondertussen al zo'n zeven jaar lang in de zomervakantie thuis en dit is hoe ik zo'n beetje mijn schoolvrije weken doorbreng.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik moet de hele vakantie werken, dus switchen? ;'D


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    MEEEETINGS*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wat lullig van je broer. o.o
    Ga een boek schrijven, plunder de bibliotheek, ruim je kamer op [uitstellen is ook een vak apart], ga schilderen, tekenen, hardlopen, fotograferen, je in iets verdiepen wat je leuk vind.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor mij is het juist een uitzondering als ik op vakantie ga (cat)

    Ik ga lekker werken, shoppen en quizletten.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Als het eens mooi weer is een hele dag buiten in de zon liggen. Maak een milkshake, fruitslaatje, waterijsje,... Ga eens op verkenning en maak foto's van de natuur of wat dan ook. Rijd eens met je fiets naar straatjes waar je nog nooit geweest bent.


    Keep on smiling

    Verbouw je kamer. De muren beplakken, een plant, je meubels anders, misschien een nieuw dekbedovertrek of kussensloop. Misschien kun je met vriendinnen op vakantie? Wij hebben hier in de buurt op vijf minuten afstand een camping, maar ik weet natuurlijk niet of jij voor alle campings twee uur in de auto moet zitten, want dan snap ik wel dat je misschien niet mag. Anders kun je dus gewoon met een tentje daar gaan staan, is wel heel leuk, maar dat kan dus niet als er niets dichtbij is, denk ik.
    Verder ook wat hierboven al gezegd is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Vakantiebaantje. Lezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Baantje, vrienden, een nieuwe hobby zoeken, een bepaald doel voor jezelf stellen met schrijven, kamer verbouwen, lezen, wat vaker gaan koken, bakken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kom je wel een keer opzoeken in het weekend, is gratis voor mij :'D
    En wij moeten echt nog een keer meeten. Shame on us (cat)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:12 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hardlopen, bakken, lezen, als vrijwilliger werken bij het dierenasiel/verzorgingstehuis ofzo?


    As travars

    muziek luisteren, tekenen, verhaal schrijven,


    I Love You