• Zoals de titel dus al zegt ben ik opzoek naar de jas die Julia van der Toorn gisteren bij The Voice Of Holland droeg en ik kan hem niet op de WE site vinden. Voor de mensen die The Voice niet kijken hier is het filmpje van haar optreden:



    Dus weet iemand waar ik dat jasje kan krijgen of anders iets wat er op lijkt? Ik vind hem namelijk erg mooi!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    River Island, Zara, Bershka, CoolCat, Only.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    River Island, Zara, Bershka, CoolCat, Only.


    Even de webshops doorsnuffelen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Even de webshops doorsnuffelen.=)

    Ik weet niet zeker of ze hem hebben, of iets wat erop lijkt. Maar het leken me wel winkels die dat soort dingen zouden verkopen. Succes verder!


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik weet niet zeker of ze hem hebben, of iets wat erop lijkt. Maar het leken me wel winkels die dat soort dingen zouden verkopen. Succes verder!


    Nou ik ben al blij dat iemand me probeert te helpen, bedankt!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Helaas, niks vergelijkbaars gevonden op de genoemde sites. Maar ik geef het nog niet op want die hele mouwen vol ziet er echt awsome uit.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan je niet op de site van het programma kijken bij welke bedrijven ze kleren halen?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Kan je niet op de site van het programma kijken bij welke bedrijven ze kleren halen?


    Nou op tv zeggen ze steeds dat ze hun kleren van WE fashion krijgen maar bij de WE hebben ze die jas niet.
    Ik zal desondanks even op de site kijken.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan op de site niks vinden over de kleren helaas!


    You were born original, don't die as a copy.

    http://www.wefashion.nl/The-voice-of-Holland--cb9f0KA4QQM6cAAAFCekIGFVHM-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR?s2m_channel=319&gclid=CMCgh9TDjbsCFUdZ3godFhIAQg

    En dan op Julia klikken. (:

    Oh, nvm.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 23:15 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bij River Island hebben ze vaak van dat soort jasjes...


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Bij River Island hebben ze vaak van dat soort jasjes...


    Hij was van Assos! Een vriendin van mij doet een mode opleiding en die vond hem binnen 5 minuten haha.=)
    Helaas is hij wel nogal buiten mijn budget....*kuch* 250 euro.=( Ik dacht eerst dat hij 130 was omdat ik dacht dat het dollars waren want dan had ik hem misschien voor kerst gevraagd maar 250 gaat echt te ver, dus helaas. Dan maar verder zoeken naar een goedkopere variant.D=

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 23:24 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien kan je ze op de één of andere manier e-mailen erover? RTL?

    EDIT: Oh, ik zag dat je hem al had gevonden. Never mind. (=

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 23:26 ]


    Chaos is a ladder.

    Jammer dat het te duur is :c

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 8:53 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Jammer dat het te duur is! In ieder geval, blij zijn dat je 'm tenminste gevonden hebt, als je het van de positieve kant bekijkt :')


    Ik zie daar echt weinig positiefs aan eerlijk gezegd.xd
    Nu vond ik daar nog een tvoh jasje en die is ook super vet, ze hebben daar echt unieke dingen -die helaas nogal onbetaalbaar zijn voor de gewone sterveling.-


    You were born original, don't die as a copy.

    Omgomgomgomgomg ik zat op de engelse site, op de nederlandse isie in de aanbieding, voor helft van de prijs.o_o
    MUST HAVEEE.


    You were born original, don't die as a copy.