• Een paar dagen geleden had ik aan mijn moeder voorgesteld dat ik graag naar Abunai (een animeconventie) zou willen. Daarbij is het eigenlijk ook wel de bedoeling dat je dan gaat cosplayen, dat je je als iemand (uit een anime bijv.) gaat verkleden. Mijn ouders weten dat ik best wel van anime en alles wat daarbij hoort hou, ze zitten het nooit tegen, maar moedigen ook niet aan ofzo, ze bemoeien zich er niet mee. Maar dit keer, toen ik mam voorstelde als wie ik wilde gaan, zei ze dat ze nog wel kleding had wat daarbij kon passen. En tijdens het winkelen kwam ze zélf met net de juiste witte sjaal aanzetten voor mijn cosplay! Zelfs nu nog, nu ik nog niet alles heb, stelt ze van alles voor om de cosplay zo goed mogelijk te maken. Like, dit heeft ze dus nooit gedaan ofzo :') Normaal beschouwd ze het als.. kinderachtig? Maar nu moedigt ze me zegmaar aan..?? :')

    Ik wil dus als hem gaan, Russia:



    Iemand ook zulke onverwachte ouders?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:18 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het juist tof van je moeder en geweldig dat ze jou in een perfect kostuum naar het cosplay event gaat sturen, ik zou je handen vast knijpen met zo moeder. Veel plezier alvast! [:
    Soms, ik ken mijn ouders vrij goed en zij mij, dus ze weten soms wat ik ga vragen. Het ligt eraan, maar over het algemeen schatten we elkaar goed in. Maar af en toe een verassing, ouders verbazen je soms het hemd van het lijf. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat leuk voor je! ik zou daar ook wel naar toe willen gaan, maar dan als Gilbert Nightray van Pandora Hearts. :'D en Russia is echt schattig, lol.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 17:16 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat leuk voor je! Tof hoor zo'n moeder.
    Zoiets had ik laatst ook een paar keer. Normaal is mijn moeder heel beschermend qua optijd thuis zijn en met andere mensen en zo. (Puur en alleen omdat ik in Rotterdam woon en een meisje ben)
    Nou vorige week zei ik zo: Mam, als Tom en ik volgend jaar nog samen zijn wil hij samen met me op vakantie en ik mag dan kiezen waarheen. Normaal zou ze uit haar stekker vliegen en gelijk NEE zeggen, maar nu zei ze: Oh is goed hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Leuk!
    Maar mijn ouders hebben de laatste tijd niet echt iets gehad. Ik schrik wel als mijn moeder ineens zou zeggen dat ik mijn haar elke kleur mag verven die ik wil. *me wants that.*


    Food.

    Forks schreef:
    Ik vind het juist tof van je moeder en geweldig dat ze jou in een perfect kostuum naar het cosplay event gaat sturen, ik zou je handen vast knijpen met zo moeder. Veel plezier alvast! [:
    Soms, ik ken mijn ouders vrij goed en zij mij, dus ze weten soms wat ik ga vragen. Het ligt eraan, maar over het algemeen schatten we elkaar goed in. Maar af en toe een verassing, ouders verbazen je soms het hemd van het lijf. :Y)

    Ik ben dan ook heel blij met haar reactie ^_^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Leuk!


    Life is full of fake people

    Smalth schreef:
    Wat leuk voor je! ik zou daar ook wel naar toe willen gaan, maar dan als Gilbert Nightray van Pandora Hearts. :'D en Russia is echt schattig, lol.

    Heb hem even opgezocht And he looks nice :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Valentino schreef:
    Wat leuk voor je! Tof hoor zo'n moeder.
    Zoiets had ik laatst ook een paar keer. Normaal is mijn moeder heel beschermend qua optijd thuis zijn en met andere mensen en zo. (Puur en alleen omdat ik in Rotterdam woon en een meisje ben)
    Nou vorige week zei ik zo: Mam, als Tom en ik volgend jaar nog samen zijn wil hij samen met me op vakantie en ik mag dan kiezen waarheen. Normaal zou ze uit haar stekker vliegen en gelijk NEE zeggen, maar nu zei ze: Oh is goed hoor.

    Nou, ik wens je veel plezier dan! (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Scharry schreef:
    Leuk!
    Maar mijn ouders hebben de laatste tijd niet echt iets gehad. Ik schrik wel als mijn moeder ineens zou zeggen dat ik mijn haar elke kleur mag verven die ik wil. *me wants that.*

    Mijn moeder heeft het daar ook niet zo mee, maar ik zou mijn haar mogen dipdyen mits ik mijn gezicht in orde heb (ja, ik heb flink wat puistjes), maar ik hoef het al niet meer :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil daar ook heel graag naartoe, maar mijn ouders vinden dat nogal kinderachtig, gehe.
    Eigenlijk zit ik een beetje met een dilemma, ik wil zoals zoveel gaan! Nana Osaki, Miku Hatsune, Akashiya Moka (maar dan in haar Inner-Vampire vorm) of Kyoko Mogami. -sighs- So much choices..


    Leuk! Mijn ouders doen zulke dingen niet :')


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Amaranta schreef:
    Ik wil daar ook heel graag naartoe, maar mijn ouders vinden dat nogal kinderachtig, gehe.
    Eigenlijk zit ik een beetje met een dilemma, ik wil zoals zoveel gaan! Nana Osaki, Miku Hatsune, Akashiya Moka (maar dan in haar Inner-Vampire vorm) of Kyoko Mogami. -sighs- So much choices..

    Maar Abunai is meerdere dagen, je zou dus als verschillende kunnen gaan :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Leuk! Wanneer ga je daar heen dan? Maar zeker leuk dat ze het opeens aanmoedigt, zeker omdat ze het eerst volgensmij niet zo geweldig vond (;
    Mijn moeder kwam vandaag opeens thuis met de mededeling: 'Ik heb kunst van je!'. Had ze een knutselwerkje van mij uit groep 2 gevonden, ongeveer elf jaar geleden dus. En ze meende dat als ik uit huis ging, dit mijn eerste kunstwerk zou zijn dat ik op mijn kamer zou hangen (;


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Paddington schreef:
    Leuk! Wanneer ga je daar heen dan? Maar zeker leuk dat ze het opeens aanmoedigt, zeker omdat ze het eerst volgensmij niet zo geweldig vond (;
    Mijn moeder kwam vandaag opeens thuis met de mededeling: 'Ik heb kunst van je!'. Had ze een knutselwerkje van mij uit groep 2 gevonden, ongeveer elf jaar geleden dus. En ze meende dat als ik uit huis ging, dit mijn eerste kunstwerk zou zijn dat ik op mijn kamer zou hangen (;

    Haha, geniaal :')
    En Abunai is van 24 augustus tot 26 augustus.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn moeder stelde net spontaan voor om naar de Primark te gaan, wat ook best verrassend is omdat ze helemaal niet zo weg is van die winkel hihi.


    Life is hard and then we die