• Omdat bijna niemand hem kent, en ik hopeloos op zoek ben naar mensen die de liefde voor Ben Howard's muziek delen maak ik dus dit topic aan. Iemand die hem kent? :Y)



    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:52 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, ik ken hem, hehe. En ik vind hem heel goed.

    Neenie schreef:
    Ja, ik ken hem, hehe. En ik vind hem heel goed.

    Dankzij mij. _O_
    Oh en Nena, haha, je weet toch dat ik tegen jou had gezegd dat als ik zijn album ooit ergens tegenkwam, ik het zou kopen? Wel, je raadt nooit wat ik vandaag in Roosendaal ben tegengekomen.... ;-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    I loooooove Ben Howard. Vooral ook zijn cover van Call Me Maybe vind ik echt geweldig! :3


    As travars

    Jaaa, ik hou echt van zijn stem!
    De cover van Call me maybe draai ik grijs. En zijn album staat ook geregeld op repeat.


    Music is the new sex

    Neenie schreef:
    Ja, ik ken hem, hehe. En ik vind hem heel goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben slechts fan van dit nummer (ontdekt in een serie van House, lame, I know) Maar love it :3



    Zal jou liedjes nog even beluisteren. (:


    You are beautiful, you are love.

    Fiyero schreef:
    I loooooove Ben Howard. Vooral ook zijn cover van Call Me Maybe vind ik echt geweldig! :3

    Jaaaa. _O_


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die hem kennen, haha. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haddock schreef:
    (...)
    Dankzij mij. _O_
    Oh en Nena, haha, je weet toch dat ik tegen jou had gezegd dat als ik zijn album ooit ergens tegenkwam, ik het zou kopen? Wel, je raadt nooit wat ik vandaag in Roosendaal ben tegengekomen.... ;-)

    Yes, en ik ben je eeuwig dankbaar! ^^ En heb je zijn album? Wauw, ik ben echt jaloers! c:

    Neenie schreef:
    (...)
    Yes, en ik ben je eeuwig dankbaar! ^^ En heb je zijn album? Wauw, ik ben echt jaloers! c:

    Yay! :-D En ja, gewoon in de Free Record Shop!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Lol, die 'Call me maybe' is echt geweldig. En de bovenstaanden ook trouwens. :9~ Moest maar eens fan worden geloof ik. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    Lol, die 'Call me maybe' is echt geweldig. En de bovenstaanden ook trouwens. :9~ Moest maar eens fan worden geloof ik. :Y)

    Join the club! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jup, already a big fan! Al best wel lang trouwens haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sandera schreef:
    Jup, already a big fan! Al best wel lang trouwens haha!

    Ik ook hoor. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Haddock schreef:
    (...)
    Ik ook hoor. :-)

    Ik denk iedereen die ik ken kent hem ook wel dus zo onbekend is hij niet. Hij was ook op pinkpop btw*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.