• Okee, ik haat mijn leraar Nederlands op dit moment, ook al kon hij er niks aan doen..
    We moesten een fragment uit Harry Potter lezen in de les (^.^) en toen ging hij een plaatje opzoeken van Harry Potter. Via Google afbeeldingen, en toen kwam hij op Quizlet, bij een story. En ineens kwam ik erachter dat hij MIJN STORY OP HET BORD IN DE KLAS had gezet! Ik werd eerst helemaal rood en toen kreeg ik de slappe lach, maar ik schaamde me echt, ook al weet niemand dat die van mij was ofzo, maar dan nog.. Niet leuk >.< Heeft iemand zoiets ook een keer gehad?


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Super awkward, beter dat niemand weet dat ie van jou is haha. Ik gelukkig niet, gehehe.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eclare schreef:
    Super awkward, beter dat niemand weet dat ie van jou is haha. Ik gelukkig niet, gehehe.


    Ja, idd, ik kon wel door de grond zakken, dat was echt erg ;$ En als Mirthe nog bij me in de klas had gezeten, had ze dat keihard geschreeuw, dat weet ik zeker.. x'D


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    OMG dat is echt awkward haha, gelukkig wist niemand dat het van jou was ;p

    Awkward. Ik ben blij voor je dat ie niet wist dat het van jou was. Bijna niemand die ik ken, weet dat ik Quizlet heb. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha, omg. Nog nooit meegemaakt, gelukkig. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.