• Na lange tijd heb ik besloten om weer eens een verhaal op Quizlet te schrijven. Hoe het zal gaan, weet niemand, maar ik doe mijn best om het bij te houden en er een retespannend verhaal van te maken. ^^ Abonneer je en geef me feedback! De titel is aanklikbaar.

    ***



    Het begint met een eenvoudig hoestje. Maar Jenny’s verkoudheid verandert snel in een agressieve infectie waartegen geen enkel medicijn effectief is, en nog geen achttien uur na haar besmetting sterft Mike Harpers vriendin in zijn armen. Al snel blijkt dat het om een zeer agressief virus gaat dat nooit eerder is gesignaleerd.

    Niet lang daarna valt een tweede, derde en vierde dode. Als dan ook nog telkens een donker geklede man opduikt die hem duidelijk het zwijgen probeert op te leggen, gelooft Mike niet meer dat het hier om toeval gaat. Hij raakt verwikkeld in een strijd om macht, aanzien en geld, terwijl het aantal dodelijke slachtoffers in razend tempo stijgt.



    Naar het idee van Robert Ludlum, "De Hades Factor"
    De personages zijn alle mijn eigen creaties

    Ik gaf eerder al aan dat het spannend klinkt, dus ik neem maar een abo ^^


    Stenenlikker

    • • PROLOOG • •
    Het eerste hoofdstuk staat online! Wat spannend, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. :3
    Vind je dit leuk? Vergeet niet een reactie achter te laten & je te abonneren!

    Klinkt interessant! Lemme take a look.


    look at the stars, look how they shine for you;

    • • Hoofdstuk 1 • •
    Het volgende hoofdstuk staat online! Ik was echt heel blij met al jullie lieve woorden, dat was echt heel motiverend! Bedankt daarvoor :3
    Vind je dit verhaal leuk? Vergeet niet een reactie achter te laten & je te abonneren!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2018 - 16:00 ]

    • • Hoofdstuk 2 • •
    Het volgende hoofdstuk staat online! Bedankt voor al jullie positieve feedback, dat is echt heel fijn. Lieve reacties motiveren me om verder te gaan!
    Vind je dit verhaal leuk? Vergeet niet een reactie achter te laten & je te abonneren!

    • • Hoofdstuk 3 • •
    Het volgende hoofdstuk staat online! Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden!
    Vind je dit verhaal leuk? Vergeet niet een reactie achter te laten & je te abonneren!