• Vandaag heb ik eindelijk mijn laatste lesdag :). *doet vreugdedansje*
    Wie heeft nog meer vandaag zijn/haar laatste lesdag?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    bam. mijn laatste lesdag is al zo'n 2 weken geleden. toen had ik daarna een pww. en gister boeken inleveren, een halfuur. vandaag, morgen en overmorgen vrij en vrijdag rapport ophalen voor een halfuurtje :'D


    Miep

    Die had ik vorige week maandag
    Ik moet donderdag mijn boeken inleveren en wat regelen op mijn nieuwe school
    Vrijdag viering en rapport ophalen
    En dan ben ik officieel vrij en weg van mijn school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn laatste lesdag is al twee weken geleden, daarna had ik een proefwerkweek. Volgende week moet ik nog wel mijn rapport ophalen en mijn boeken inleveren. c:
    Veel plezier vandaag op school!


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Mijn laatste lesdag was vrijdag, nu moet ik morgen alleen nog mijn boeken & kluisjepasje inleveren en rapport ophalen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn laatste lesdag was vorige week dinsdag. Ik heb morgen mijn laatste toetsdag. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb al een week vakantie(cat)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Mijn laatste lesdag was gister!(yeah)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Was vorige week. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn laatste lesdag was vrijdag. Moet nu PTA's maken, volgende week naar Londen en die week erna boeken inleveren.


    Happy Birthday my Potter!

    Hmm, ik heb al een poosje vakantie. Mijn laatste lesdag was ergens, een week of vier geleden, voor de examens.


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb al vakantie en damn dat voelt goed om dat te kunnen zeggen *O*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik pas na deze week.


    The odds are néver in our favor.

    Die had ik vorige week vrijdag. Nu nog de komende vrijdag mijn rapport en dan ben ik er vanaf!

    Voor 2 maanden dan...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had gisteren mijn laatste examen en moet vrijdag mijn rapport nog gaan halen, maar in mijn gevoel heb ik nu al vakantie! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    nee had ik woensdag, toen donderdag vrij vrijdag boeken in leveren en vakantie. nu vrijdag punten ophalen en ik ben gewoon Fck ovaer(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan