• Vandaag heb ik eindelijk mijn laatste lesdag :). *doet vreugdedansje*
    Wie heeft nog meer vandaag zijn/haar laatste lesdag?


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ik had iets van 2/3 weken geleden laatste lesdag, toen een SE-week en ik heb nu al een week vakantie.


    Take risks and conquer your fears.

    Morgen. Daarna nog een toetsweek en daarna PWS week. Yay!

    Me too, dus nu kan ik me verheugen op mijn vakantie naar Marokko over 3 daagjes! :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb donderdag mijn laatste schooldag. Maar ik heb nog wel 2 week stage daarna ._.


    -

    Ja, ik heb ook mijn laatste schooldag vandaag ^^
    Na okee, ik moet 13 juli terug voor mijn propedeuse, maar de tijd er tussenin heb ik vrij :p


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb al vakantie :3

    Oeh echt fijn voor je :D

    Ik ben al een tijdje klaar wegens de eindexamens ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Morgen heb ik mijn laatste toetsdag (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Euhh.. laatste lesdag is al heel erg lang geleden. Al vier weken geleden ongeveer. Daarna hadden we pww en die week erna sportdag en schoolfeest. Deze week moet ik alleen nog maar mijn boeken inleveren en om half 4 dadelijk mijn rapport ophalen (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mijn laatste lesdag was twee weken geleden.
    Gister hoefde ik alleen mijn punten op te halen en mijn boeken in te leveren, en vrijdag nog mijn rapport ophalen. Dus eigenlijk heb ik al vakantie :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb deze week proefwerkweek -.-

    Ja, had ik vandaag. Lekker drie toetsen lopen verknallen x]
    Nou ja, nu heb ik vakantieeeeee *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Had ik vorig week. Ben toen lekker op de skeelers gegaan, 25 km in totaal, pff.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Mijn laatste lesdag was 2 weken geleden en toen had ik proefwerkweek en nu hoef ik alleen nog donderdag en vrijdag naar school YAY!*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nope, al gehad! Ik zit op 6 van de 10 toetsen van de toetsweek, ook wat waard. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 15:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife