• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik ging rustig zitten. En alles kwam op zijn plek. Ik haalde mijn hoofd op. 'Het gaat weer.' zeg ik dan rustig. Mijn hoofd was nog steeds niet 100 procent rustig. 'Dankje.' zeg ik dan snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    Ik schudde beslist mijn hoofd,"Met alles wat hier aan de hand is vind ik dat we niet veel mensen erbij kunnen betrekken. Enkel als het écht nodig is." zei ik. Alexi erbij betrekken leek me nou net geen goed idee, tenzij ze meer wist natuurlijk.


    kindness is never a burden.

    Timo.
    Ik schoot in de lach,"Bedankt voor wat? Ik heb toch niks gedaan. Ik heb je eerder nerveus gemaakt door mijn stomme pogingen je te helpen." Ik stak mijn hand naar haar uit. "Kom laten we terug gaan eten." zei ik. "De anderen zijn toch allemaal weg, denk ik."


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Ik stel voor om dan voorlopig niemand erbij te betrekken,' zeg ik tegen Xav. En ik neem nog een hap uit de bak met ijs. 'Dit is echt lekker ijs.' zeg ik met een glimlach. Dan doe ik nog een beetje ijs op mijn lepel en ruik even aan de lepel, zogenaamd. 'Xav, moet je eens ruiken, het ruikt zelfs lekker.' en ik houd de lepel bij zijn neus. Voor hij überhaupt de kans krijgt om eraan te ruiken doe ik de lepel omhoog en zo het ijs aan zijn neus. 'Oeps,' zeg ik heeeeel onschuldig ,'dat ging totaaal perongeluk. Spastische hand, je kent het wel.' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik grinnikte, 'Dat je bent komen kijken.' zeg ik dan met een lachje. Ik neem zijn hand aan en sta op. 'Dankjewel, en ja is goed. Ik heb toch niks binnen gekregen.' zeg ik dan met een lachje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Xav.
    "Verdorie, Sky!" roep ik lachend uit. Ik schep mijn lepel vol ijs zodat er een klein bergje op ligt en wrijf er dan mee over haar wang. "Mooie wang." grijns ik. "En tussen twee haakjes; je hebt nu Devinson snot in je ijs. Smakkelijk." lach ik waarna ik mijn lepel in mijn mond stop. "Jij met je spastische hand."


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik moet erom lachen, dan wrijft Xav ook ijs op mijn wang.
    'Hé,' roep ik lachend uit. 'En ja, dat weet ik. Goed voor mijn weerstand.' dan sta ik op, schep nog heel wat ijs uit de bak op mijn lepel en ga dan voor hem zitten. 'Weet je, dat ijs ziet er ook heel leuk uit op jouw neus.' en dan wrijf ik mijn lepel van zijn voorhoofd, recht over zijn neus, richting zijn mond, en daar stop ik. 'En nu heb je een hele streep,' zeg ik lachend. 'Mijn spastische hand is geweldig spastisch, vind je ook niet?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timo.
    Ik begeleidde Amare terug mee naar binnen waar inderdaad niemand meer was behalve Vanessa en nog wat mensen nog moesten ontbijten maar zich hadden over slapen. "Oh, zo eenzaam." grijnsde ik naar Vans. "Is je vriendje ervandoor met een ander?" Ze schonk me een blik die me even deed rillen en stond toen op om stug meg te lopen. Even was ik van slag en mompelde dan "Gezellig."


    kindness is never a burden.

    [Guess what?! Heb vandaag een officiële bijnaam gekregen. Sarcasmemeisje. Be jalous, be jalous. ^^ ]
    Xav.
    "Ja, ik ben dól op je spastische hand." zei ik ironisch. "Nu mag die het ook weer afkuisen." Ik ging met mijn wang naar Sky toe zitten en wachtte op haar reactie.


    kindness is never a burden.

    [I'm not jealous ^^ cause i'm the sarcasmgirl at my school ;D Well, in mijn klas tenminste ;D]

    Sky
    Ik moest om Xav lachen,'En wat als ik dat niet doe met mijn hand?' vraag ik lachend aan hem. 'Ik laat het gewoon lekker zitten als je het niet bij mij ook weghaalt.' en ik steek ook mijn wang naar hem toe. 'In plaats van an eye for an eye, een wang voor een wang.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amare

    Ik Grinnikte om Timo. 'Finally, iemand die haar zegt waar het op staat. Ben ik niet de enige.' Ik grijnsde. 'Ik mag jou wel Timo.' zeg ik dan met een grijns. Ik begin verder aan het eten en kijk hem even lachend aan.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 21:45 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry Prisoner, ik snap het niet. Lekker snugger vandaag, Lene. I know maar je weet toch dat "Is je vriendje ervandoor met een ander?" door Timo word gezegd? Ik ben echt slim bezig vandaag... ]


    kindness is never a burden.

    Xav.
    "Laat maar zitten dan, staat best cool toch." grijns ik en neem een paar gekke poses aan. "Oké, maar nu terug naar de 'missie'." Ik maakte zo'n James Bont geluidje maar mijn mond werd al snel weer een serieuze streep. "Denk je dat Alexi d'r boek aan ons zou geven zonder dat ze ons verdenkt?"


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik moet even lachen en veeg dan alsnog Xav's wang af, wel zacht, en daarna mijn eigen wang. 'Ik denk dat we het gewoon kunnen pakken zonder dat ze het door heeft.' zeg ik tegen Xav. 'Ze ligt nu in iedergeval nog te slapen, net zoals Axton. Ze liggen samen in haar bed.' en ik denk even na. 'Waar zijn er nog meer verboden plekken op school?' vraag ik dan aan Xav.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Ooh ik dacht Vanessa ahahah xd laat maar ik veraander het wel ff xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.