• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 20:05 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mooizo.. I'm here ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Heeeeeee (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Maar wat doen jullie hier?' Vroeg ze na zelf een uitleg gegeven te hebben over wat hun hier deden, 'Nathan wilde hier graag kijken en ik werd noodgedwongen meegesleurt' Andwoorde ik, het was bijna waar, ik was meegesleurt en Nathan wilde hier heen maar ik kon nou een maal niet alles vertelden.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Alowaa ^^ Mijn moeder werd gek van me XD Ze vind dat ik teveel praat XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zou er niet gek van worden :Y)]

    Sky
    'Het is hier best wel stoffig, waarom zou Nathan hier willen kijken?' vraag ik met een onschuldige glimlach. Ik wist wat hij zocht, maar waarom. 'En zolang hij me maar niet aan je linkerarm heeft meegesleurd.' zeg ik met een kleine lach. 'Hoe gaat het daarmee?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, zei duidelijk wel dus XD Maar ze was ook aan het leren voor een toets die ze vanavond heeft..}

    Daniël

    'En zolang hij je maar niet aan je linkerarm heeft meegesleurd. Hoe gaat het daarmee?' Vroeg ze, en besloot bewust niet andwoord te geven op haar eerste vraag ook om de reden dat ik op de een of andere manier niet tegen haar zou willen liegen. 'Beter dan gister' Andwoorde ik glimlachend, het was zoizo beter dan gister ook mede dankzij haar hulp.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Daar ben ik erg blij om,' zeg ik met een glimlach. 'Je hebt me gisteren echt laten schrikken.' en ik kijk even naar Nathan. 'Ik hoop maar dat ik het een beetje goed heb gedaan met je arm.' dan vind ik de zolder wel genoeg. 'Zullen we maar van deze zolder gaan? Ik heb schoon genoeg van deze zolder.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Goed idee, waarschijnlijk schrikt Nathan zich toch dood als hier muizen zijn' Zeg ik plagend tegen Nathan waarna ik alvast naar beneden loop, de lucht voelde zoizo al veel beter dan daar boven, het was veel te muf op zolder.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dan snap ik wel waarom :Y) ik blijf Daniël leuk vinden :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha dankje ^^ Ik vond het fijt dat één van hun bang is voor muizen gwn leuk XD En nog leuker als je Nathan voor je ziet die dan bang is voor muizen XD Ik ben trouwens van plan een story te maken over de familie Scagotti en dan samen met dat engelen verhaal.. Just because I think It sounds interesting..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Er zijn hier muizen,' zeg ik doodserieus tegen Nathan. 'KIJK! Daar! Een muis.!' roep ik quasi geschrokken. En dan moet ik lachen en loop Daniël achterna. 'Hier is de lucht veel beter dan op die muffe zolder.' zeg ik tegen Daniël. En ik lach naar Daniël. Hij had echt mooie ogen. Dan schud ik even mijn hoofd en kijk naar beneden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik zal dan zeker je story stalken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Would like that ^^}

    Daniël

    'Erg grappig' Hoorde ik Nathan nog zeggen tegen Sky die vervolgens naar ook naar beneden loop. 'Veel beter, het ruikt daar te muf, te veel stof' Zeg ik glimlachend waarna ik zie hoe ook Nathan naar beneden komt.

    {Sorry.. Mn inspiratie laat me even in de steek.. (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik ben altijd hilarisch,' zeg ik glimlachend tegen Nathan,' nee oke, eigenlijk nooit. Het grappige laat ik aan andere over,' en ik kijk Nathan aan. ''Zoals jij, muizen zijn niet eng.' en ik kan met moeite me lach inhouden. Ik kijk om naar Xav, die nog op de zolder is, waar blijft hij? Ach, hij komt zo wel. 'En die zolder is inderdaad stoffig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Zoals jij, muizen zijn niet eng.' Zegt ze waarbij ze haar lach bijna niet in kan houden, 'Mischien vind jij ze niet eng, maar ik wel en dat allemaal te danken aan mijn lieve broertje' Zeg ik met een flauwe glimlach.

    Daniël

    'Ik vind jouw ook aardig' Zei ik grijnzend tegen Nathan uitgeklaagt was, 'Wat een leuk cadeautje op een verjaardag wel niet kan doen' Zei ik tegen Sky terwijl ik kort met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Don't be like the rest of them, darling