• Ik ben Sevda, ik zit op het Koning Willem II College en ik ben op zoek naar een bijbaantje. Aangezien ik erg van kinderen houd, vrij veel ervaring heb met (jonge)kinderen en het me een uitdaging lijkt om mijn verantwoordelijkheidgevoel nog verder uit te breiden, leek het mij leuk om een oppasbaantje te zoeken.
    Door mijn creatieve achtergrond is het voor mij vrij makkelijk om uw kind op een leuke manier uren lang bezig te houden.
    Mijn vakantie is inmiddels begonnen dus hinder van school zal ik de komende weken niet hebben. Indien u na zondag 19 Augustus nog gebruik zou willen maken van mijn oppasdiensten zal dat in bespreking moeten gaan aan het eind van de vakantie ivm mijn toekomstige lesrooster.

    Ben jij nog op zoek naar een oppas? Bel me dan op het nummer 0623

    Groetjes, Sevda


    Deze wil ik dan gaan ophangen in 3 scholen vanmiddag, maar eerst wil ik kijken of jullie nog verbeterpuntjes zien? :3


    Let it come and let it be

    verantwoordelijkheidsgevoel ("s" moet erbij)
    urenlang (weet het niet zeker)
    augustus (sowieso zonder hoofdletter)

    Ik denk dat alles voor de rest wel klopt. Met brieven schrijven heb ik zelf niet echt veel ervaring, maar het lijkt me wel goed. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Halissa schreef:
    verantwoordelijkheidsgevoel ("s" moet erbij)
    urenlang (weet het niet zeker)
    augustus (sowieso zonder hoofdletter)

    Ik denk dat alles voor de rest wel klopt. Met brieven schrijven heb ik zelf niet echt veel ervaring, maar het lijkt me wel goed. (':

    Sorry, ik heb een beetje moeite met spelling, mijn school vermoed dat ik dyslectie heb :'3


    Let it come and let it be

    Misschien vertellen waar jij ongeveer woont? Straks moet je een beste stuk fietsen als je ergens op moet passen. :Y)

    En ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij wil doen om die kinderen urenlang bezig te houden. :')


    -

    Hallo, ik ben Sevda.

    Ik zit op het Koning willem collega. Momenteel ben ik opzoek naar een bijbaantje. Ik zou het leuk vinden om met kinderen te werken aangezien ik erg van kinderen houd. Ik heb vrij veel ervaring met (jonge) kinderen. Het leek me een uitdaging om mijn verantwoordelijkheids gevoel laten uitbreiden.

    Door een Creatieve achtergrond kan ik uren met u kind bezig zijn.
    Inmiddels is mijn vakantie begonnen. Daardoor heb ik geen hinder van school.

    Wilt u na 19 Augustus mijn oppasdienst nog gebruiken, zou ik helelaas moeten beperken.

    Met vriendelijke groet,

    Sevda



    Zo zou ik het doen.

    * Waar is je leeftijd?
    * Je woonplaats?
    * Je interessers zou ik nog aan pakken.
    * Zeggen dat je flexibel ben.
    * Je creatieve achtergrond ervaring iets duidelijk uitpakken.


    Some angels have no wings.

    Genius schreef:
    Misschien vertellen waar jij ongeveer woont? Straks moet je een beste stuk fietsen als je ergens op moet passen. :Y)

    En ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jij wil doen om die kinderen urenlang bezig te houden. :')

    Tekenen, knutselen, touwtrucjes (macrameën, vingerhaken, scoobydoo), (ik heb de afgelopen 2 jaar dat soort zooi 4 uur per week moeten doen op school, allemaal van die kleine dingetjes), verhaaltjes verzinnen en vertellen, voorlezen, kralenkettinkjes maken, puzzel maken. Op zolder staat al die oude zooi nog van vroeger, dus die mogelijkheid is er en aangezien het op een basisschool komt te hangen zijn die kinderen in staat tot zulke dingen. En sowieso ik ben gek genoeg om als het bv 2 kindjes zijn doodleuk mee te doen in hun Larp-wereldje :'3


    Let it come and let it be

    Louisaaa schreef:
    (...)


    Zo zou ik het doen.

    * Waar is je leeftijd?
    * Je woonplaats?
    * Je interessers zou ik nog aan pakken.
    * Zeggen dat je flexibel ben.
    * Je creatieve achtergrond ervaring iets duidelijk uitpakken.

    Mijn leeftijd heb ik er expres niet bij vermeld, gezien dat vooroordeel van "ze is 13 jaar" mij heelerg tegen zal werken, aangezien het best een verschil is als je me ziet als dat je mijn leeftijd op een briefje leest. En als je in de brief zet "ik ben 13 maar héél volwassen hoor!" komt dat erg drammerig over, dus lijkt het mij fijner dat te zeggen als ze via de telefoon mijn leeftijd vragen zodat ik op een rutige manier eventueeltegenargumenten zou kunnen geven :3


    Let it come and let it be

    Nouja eerlijk gezegt, maakt het niet uit of je het telefoonies zegt of via een brief. Als ze je te jong vinden haken ze gewoon af.

    Je moet ook mazzel hebben de ene ouder neemt iemand van 13 aan. de ander niet. Zo is het eigenlijk.
    het is belangrijk in zo een brief je leeftijd te vermelden. Ook met late uren bijvoorbeeld.


    Some angels have no wings.

    Je spreekt de mensen in de brief de hele tijd met u aan, en in de laatste zin met je. Misschien moet je daar nog even naar kijken.
    En als je dit op wilt hangen als reclame, zou ik niet te veel tekst doen want dan heb je de kans dat haastige mensen (en dat zijn mensen op school nou eenmaal vaak) niet de tijd nemen het te lezen. Of zorg dan in ieder geval voor een opvallende titel die duidelijk aangeeft wat je wilt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Je spreekt de mensen in de brief de hele tijd met u aan, en in de laatste zin met je. Misschien moet je daar nog even naar kijken.
    En als je dit op wilt hangen als reclame, zou ik niet te veel tekst doen want dan heb je de kans dat haastige mensen (en dat zijn mensen op school nou eenmaal vaak) niet de tijd nemen het te lezen. Of zorg dan in ieder geval voor een opvallende titel die duidelijk aangeeft wat je wilt.

    Daarom juist, vandaar dat ik er ook iet te veel tekst op probeer te proppen :'3


    Let it come and let it be

    Nou Sevvie, het is beter als mijn brief toen ik oppas-dingetjes ging zoeken 8D Mij moet je niet laten oppassen. Gewoon niet.

    Ik zou er nog een opvallende titel boven zetten. Verder ben ik het eens met al het bovenstaande. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zinnen zou ik niet met 'ik' beginnen, maar ik denk niet dat het zo officieel is dat dat echt iets uitmaakt. (:

    Ik vind 'm goed, maar ik zou er idd je leeftijd enzo nog wel bijzetten. ^^
    edit: laat maar, het is idd beter dat ze die telefonisch vragen. Slim bedacht!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:14 ]


    Let the Night embrace you

    Ik zou hem wat minder 'officieel' maken en wat meer spontaan. Voor een oppasbaantje denk ik dat je dan wel verder komt. En zoals al meerderen zeggen zou ik toch je leeftijd er bij zetten en in welke omgeving je graag een oppasadres zoekt. Maar, vooral dus spontaner. :)

    Je mag NOOIT met ik beginnen. Begin liever met Hallo, ik ben ... en zoveel jaar oud.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het heel officieel en opdringerig klinken. En zelf zou ik niet iemand als oppas voor m'n kinderen willen die aan zijn verantwoordelijkheidsgevoel wilt werken. Klinkt alsof je dat nog niet heel erg bent en de kinderen wilt gebruiken om dat te leren.
    Buiten dat zou ik je leeftijd er wél bij zetten, wel zo eerlijk. Mensen haken toch wel af als ze je te jong vinden. Je moet je wel bedenken dat je pás 13 bent, je niet veel met basisschoolkinderen verschilt qua leeftijd en ze je niet allemaal even serieus zullen nemen. Hoe volwassen je ook bent.
    Als ik jou was zou ik er ook een foto van jezelf bij hangen. Weten mensen meteen wat ze in huis halen, om 't maar simpel te zeggen. Niet iedereen vindt het prettig dat niet te weten van te voren.
    En niet alleen een telefoonnummer, maar ook een adres en e-mailadres.