• Ik ging dus net naar de kapper. Maar mijn regular kapster is met vakantie, dus ik had een ander. Ik was van plan mijn haar kort te halen (halverwege nek kort), maar toen ik de kapster zag, week ik maar af van dat idee.
    En jawel ik had gelijk. Ik heb haar dus maar een paar centimeter eraf laten halen. Maar.... Mijn haar zit altijd beter als de kapper het gedaan heeft dan dat ik het doe. En dat is nu dus absoluut niet het geval. Dat wordt weer wassen straks.

    Hebben jullie ook smeuïge kapperverhalen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik vertelde de kapster hoe ik het wilde hebben, maar ik ging naar huis met een totaal ander kapsel dan ik 'besteld' had. Ze vond het namelijk zonde van mijn haar om er zo'n stuk af te knippen. (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    ik wou een keer ene pony en toen had me kamer een kort geknipt want mijn haar groeiden nogal snel.
    ik weet niet of iemand ooit de pony van hun barbie heeft geknipt, dat je zo omhood staand effect krijg dat had ik dus.xD

    Ik had een keer mijn haren laten knippen bij knip&co.
    Toen ik na een tijdje daar weer kwam om het bij te laten knippen kreeg ik te horen dat mijn kapsel er mislukt uit zag en dat mijn pony erg scheef was geknipt. Ze zei dat ik mijn geld moest terug eisen van de persoon die dat gedaan had...
    Het grappig is, ze was zelf de persoon die toen mijn haren had geknipt. (cat)
    Sindsdien kom ik daar nooit meer, gelukkig is de vriendin van mijn moeder een hele goede kapper. :Y)

    Mijn haar krult van nature, en daar hield de kapper nóóit rekening mee (ik ging altijd naar een kapsalon met allemaal verschillende kappers), dus ik had altijd een veel te korte pony (cat)
    Ik heb nu een betere kapster die aan huis komt, en daar heb ik nog geen vervelende dingen mee gehad :3


    Destroy what destroys you.

    nope.
    ik heb al sinds ik ben geboren dezelfde kapper en ze doet het altijd goed.
    ze heeft gewoon bij haar thuis een kleine "studio"


    Miep

    Mijn moeder wilde "koperkleurig" en kwam terug met donkerrood. :')

    Ik ben drie keer achter elkaar naar de kapper geweest om mijn haar kort te laten knippen (en dan bedoel ik écht kort, Emma Watson-achtig kort) en iedere keer kwam ik terug met een halflange bob. De kapsters vonden dat al bizar kort voor een meisje.
    De keer daarop ging ik naar een mannelijke kapper toe en die deed het in één keer goed nadat ik had laten zien wat ik wilde. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben drie keer achter elkaar naar de kapper geweest om mijn haar kort te laten knippen (en dan bedoel ik écht kort, Emma Watson-achtig kort) en iedere keer kwam ik terug met een halflange bob. De kapsters vonden dat al bizar kort voor een meisje.
    De keer daarop ging ik naar een mannelijke kapper toe en die deed het in één keer goed nadat ik had laten zien wat ik wilde. :Y)

    The heck? Kappers moeten toch gewoon maken wat jíj mooi vindt, niet zijzelf?

    Ik moet ook nog eens gaan, maar tsja.
    Ik ben denk ik te lui om te gaan?

    Mijn vriendin die was laatst gegaan. En toen hadden we het erover. Zei zij zovan, ja, ik ben al een hele tijd niet meer geweest. De laatste keer was in mei. Ik zo, waw, dat kun jij goed onthouden. Toen bleek dat de dag na haar examens te zijn. En daaraan voegde ze ook nog eens toe dat ze nog wist dat ze om 5 uur thuis was. Like whut! O.o En dan kom ik.. Geen idee, ik weet wel dat ik al een hele tijd moet gaan..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Lol, wat een leuke verhalen allemaal. :') Als klein meisje wou ik eens mijn eigen pony knippen. Ging natuurlijk helemaal fout. :')


    You are beautiful, you are love.

    Kenickie schreef:
    nope.
    ik heb al sinds ik ben geboren dezelfde kapper en ze doet het altijd goed.
    ze heeft gewoon bij haar thuis een kleine "studio"


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn moeder knipte vroeger mijn haren, tot ze de linkerkant korter knipte dan de rechterkant: ik had dus twee verschillende lengtes. Sindsdien komt er maar één iemand aan mijn haren, behalve ik en dat is onze vaste thuiskapster (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb een kapster gehad die een jaarlang mijn haren heeft uit zitten dunnen zonder dat ik het echt door had. Ik had eerst prachtige opkrullend haar, maar nu neigt het meer naar stijl T_T


    26 - 02 - '16

    Concluderend uit dit topic; wat zijn kapper toch maar gemeen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt