• Hey hey iedereen! Heel erg bedankt voor het invullen van alle rollen. Helaas heb ik er nu niet meer nodig (anders wordt May's reis behóórlijk lang :P) Anwyways, heel erg bedankt. Het heeft voor heel veel ideeën gezorgd :)
    -xxx-


    Haay :)
    Oké eerst een uitlegje (A) Mij story gaat over May, een meisje van 16. Van de een op de andere dag neemt ze de trein naar het buitenland, weg van Rotterdam(waar ze woont). Niemand weet waarom ze weg gaat en waarheen, maar May heeft er een rede voor. In haar dagboek schrijft ze brieven over hoe haar reis verloopt. Tijdens haar reis door Europa ontmoet ze allerlei soorten mensen met wie ze iets beleefd of gewoon een goed gesprek mee voerd. Sommigen kunnen nieuwe goede vrienden worden.

    Hiervoor heb ik dus jullie hulp nodig. De laatste ontmoeting van haar reis heb ik al bedacht, maar ik heb er nog een heleboel nodig. Natuurlijk heb ik zelf ook al wat ideetjes, maar wat ideeën van anderen kan nooit kwaad toch? Het maakt echt niet uit wat je verzint. Maakt niet uit wie ze ontmoet, jong of oud, rijk of arm, aardig of niet. En ze kan oolk vanalles beleven. Iemand kan iets van haar stelen (of andersom), iemand kan haar een drankje aanbieden, iemand kan haar in gevaar brengen of juist redden. Proberen drugs te verkopen of met haar naar bed te gaan voor geld. Maakt niet uit wat leef je uit. Please help me :)

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Land:
    Stad:
    Hoe ontmoet hij/ zij May:
    Wat gebeurt er?:
    verleden:
    karakter:
    extra info(denk ook rijk/arm):
    uiterlijk(het liest een foto):
    moet ik het laten weten als ik je rol gebruik?:

    Alsjeblieft leef je uit want ik heb véél rollen nodig.
    Heel erg bedankt <3

    Als er nog dingen onduidelijk zijn mag je natuurlijk alles vragen ;)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 18:44 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    @littlemixer, je hebt dezelfde achternaam als mijn personage. ;)