• Ben ik weer aan het schrijven! :'D
    Heel lang heeft het me aan motivatie en doorzettingsvermogen ontbroken, waardoor ik niet alleen mijn verhalen maar ook mijn school en mijn contacten met vrienden in de soep heb laten lopen, maar alles gaat nu beetje bij beetje beter. Ik merk dat ik al een tijdje weer aandacht heb voor uitdagende dingen in mijn leven, en gisteren kreeg ik voor het eerst sinds januari weer inspiratie voor een stand alone(:
    So I'm back! :'D
    Hebben jullie ook wel eens gehad dat jullie een hele tijd lang om wat voor reden dan ook niet schreven?

    Ik wist niet waar ik dit topic anders kon plaatsen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waaah, dat is nais! [: Me is curious naar je SA. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jap, ik! Ik heb een hele lange tijd geen letter geschreven en ben nu bezig met een story 'Zomerhitte.' ik zit aan hoofdstuk 17 en ben nog van plan er heel veel te schrijven ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, toen mijn vader bijna doodging (hij is er gelukkig nog doorheen gekomen). Toen kon ik het gewoon niet opbrengen om te schrijven, mijn hoofd stond er niet naar.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 13:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZiam schreef:
    Ja, toen mijn vader bijna doodging. Toen kon ik het gewoon niet opbrengen om te schrijven, mijn hoofd stond er niet naar.


    Ai, gecondoleerd meis... Ik begrijp het ):


    ---
    @ Forks: Thanks :'D Ben nu aan het schrijven!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou, ik heb dat nog steeds. Ik ben allang blij dat ik mee kan schrijven aan mijn eigen RPG want als ik zelf een verhaal schrijf komt het nooit zo op papier als ik het in mijn hoofd had.


    Physics is awesome

    Freerunner schreef:
    (...)

    Ai, gecondoleerd meis... Ik begrijp het ):

    Hij is niet dood, hij is er gelukkig op het laatste moment nog doorheen gekomen. Sorry als het anders overkwam.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    teamZiam schreef:
    (...)
    Hij is niet dood, hij is er gelukkig op het laatste moment nog doorheen gekomen. Sorry als het anders overkwam.


    Oh, sorry :') Verkeerd gelezen, inderdaad. Gelukkig is hij er doorheen gekomen dan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Freerunner schreef:
    (...)

    Oh, sorry :') Verkeerd gelezen, inderdaad. Gelukkig is hij er doorheen gekomen dan.

    Geeft niet hoor, ik had het ook wel anders moeten formulieren (:

    Maar wel leuk dat je weer kan schrijven ^^ *\o/*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb wel eens van die dagen waarop er niets uit wil komen en ook wel eens dat ik een tijdje vastzit met een bepaald verhaal, maar dat heeft gelukkig nog nooit erg lang geduurd. Maar het is fijn dat je weer kunt schrijven, dat geef toch altijd een goed gevoel. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Les Fleurs du Mal.
    Hier is mijn SA. Ben er alleen niet zo heel erg tevreden mee, maar het is een begin :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wat leuk dat je weer begint met schrijven! Ik ga zo even je SA kijken. :3

    Ikzelf heb wel vaker dat ik dan een langere periode niet schrijf, maar dat komt doordat ik me niet door het verhaal wil jagen. Ik doe alles gewoon op een erg traag tempo, met pauzes van ongeveer drie weken :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Freerunner schreef:
    Les Fleurs du Mal.
    Hier is mijn SA. Ben er alleen niet zo heel erg tevreden mee, maar het is een begin :3


    Ik heb hem gelezen. Hij is mooi. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan