• Ga geen slotje doen -.-
    laat mensen dit gewoon uitpraten dan wordt het misschien beter want door de topics te sluiten wordt het er echt niet beter op.



    Laten we weer ff teruggaan naar waar dit topic oorsprongelijk overging over
    * dat de mods ontslagen moeten worden en dat rutger de nieuwe moest kiezen.
    * dat topics zomaar worden gesloten met een ongeldige reden

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:40 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Heldin.

    Lol. :'D


    -

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Op mijn 15de had ik niet zo een grote mond, en ging ik mensen die ouder zijn niet gaan uitschelden. En ik zeg toch niet dat omdat ik 18 ben dat ik slim en zo ben, ik zeg gewoon dan kinderen van 13-15 jaar enorm arrogant zijn geworden, de laatste jaren. Punt uit.


    Punt uit?

    Dus dat is niet arrogant wil je zeggen? :'D Of bedoel je dat nu je 18 bent je opeens wel arrogant mag zijn? Ik zie niet dat ze iemand uitscheld en als mensen die ouder zijn zó oppervlakkig reageren dan vind ik het juist goed dat ze er wat op te zeggen heeft, net alsof iedereen die ouder is, wijzer is. Jij bent het levende bewijs, dat dat dus niet zo is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het topic was vol.. -__-

    En trouwens, het is geen 'uitpraten', het is gewoon ruzie. En dat weet jij ook heus wel.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb het topic gesloten omdat het geen discussie meer was, maar gewoon een heen- en weergeslinger van beledigingen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PERMA-BAN! WHOEHOEHEOE ik stem voor!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen idee of het handig is om nog een topic te openen. Maar ik word wel gek van al die mensen die telkens op leeftijd elkaar gaan beledigen. Oh kijk ik ben ook 18, laat ik lekker iemand beledigen die jonger is. Zo ga ik niet beginnen. Dat is laag. Het gaat om je karakter en je intelligentie. Ik kan me de ene keer als een puber gedragen en de andere keer als een volwassene.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 21:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hamish schreef:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Bazart schreef:
    Ik heb het topic gesloten omdat het geen discussie meer was, maar gewoon een heen- en weergeslinger van beledigingen.


    Wel gesloten? Sluit dan asjeblieft dit topic ook.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    En ik maar denken "Ze hebben gezegd wat ze wilden zeggen, het is klaar nu"
    Maar natuurlijk niet.

    Sting schreef:
    PERMA-BAN! WHOEHOEHEOE ik stem voor!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Americana schreef:
    (...)


    RAMPTOERIST DAT JE BENT. KOM NORMAAL GESPROKEN OOK OP Q JIJ NEGEERDER! (cat) grr.

    Bazart schreef:
    Ik heb het topic gesloten omdat het geen discussie meer was, maar gewoon een heen- en weergeslinger van beledigingen.


    Dat moet je gewoon ff laten gebeuren, dan worden ze dalijk wel een keer weer rustig door ene topic te sluiten wordt het alleen maar slechter


    (Be)lieve in (you)rself

    Bazart schreef:
    Ik heb het topic gesloten omdat het geen discussie meer was, maar gewoon een heen- en weergeslinger van beledigingen.


    Maar het leek dan ook écht alsof jullie niet overlegd hadden, hmm?