• Tweede Topic :)


    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.

    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [abo]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [mijn topics]
    Lily

    Ik knik en loop met hem mee. 'Je haar zit echt leuk,' grijns ik. 'En volgens mijn is professor Lubbermans heel aardig.'

    Mason

    Ik grijns en geef James een box. 'Een wolf is cooler,' begon ik. 'Dan vluchten alle wezens ook voor je weg omdat je op een weerwolf lijkt.'

    [moet gaan :(]

    Roos

    Nadat de les is afgelopen loop ik naar de leerlingenkamer met Albus. Lily en Hugo lopen daar haastig uit. 'Succes met jullie eerste les!' roep ik hun achterna. 'Bolognaise!' zeg ik dof en we klimmen door het portretgat. Ik zie dat Jasmine en Hayde daar staan. 'Jasmine! Wacht even!' roep ik en ik ren naar de slaapzaal, pak een doosje en ren weer terug. 'Wil je lid worden van de SHIT?' vraag ik haar grijnzend en ik laat de badges zien.


    James

    'Oke dan word het een wolf!' zeg ik grijnzend. Mason en ik lopen naar het lokaal maar het bleek dat de les uitviel dus gingen we naar de leerlingenkamer. Daar komen we Roos, Albus, Hayde en Jasmine tegen. Ik zie dat Roos haar SHIT badges weer aan het verkopen is en haal mijne snel uit mijn zak en spelt hem op voordat ik een boze Roos p mijn dak heb. Ik kijk op het prikbord en zie dat Mason zich heeft ingeschreven. 'Yeah Mason! Je hebt je ingeschreven!' Ik geef Mason een High-Five en ik ga zitten. 'Wil iemand anders zich nog inschrijven?' Ik kijk alle mensen aan, ze zijn allemaal oud genoeg. 'Albus? Roos? Hayde? Jasmine?' die laatste naam zeg ik met extra veel duidelijkheid. Ik kijk hun grijnzend aan.


    Roos

    James en Mason komen binnen en James vraagt ons of we ons willen inschrijven voor het zwerkbalteam. Ik wil het wel proberen. 'Je hebt je SHIT badge op! Goedzo!' zeg ik grijnzend en ik loop naar het prikbord en schrijf 'Roos Wemel' op het papier bij de Jagers.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:52 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ laatste reactie]

    Professor Snape

    Ik knik. "Dat is waar en wat we gaan doen dat ziet u straks wel" zegt ik.
    Ik kijk wat hij aan het lezen is en lach "Geweldige toverdrank, maar meneer Potter weet u misschien ook wat een van de sterkste toverdranken is"

    Summer

    "Ahh jammer het was juist een goed plan" zeg ik lachend terwijl ik achter hem aan ren opweg naar het lokaal. "Niet zo snel alsjeblieft alles doet nog steeds zeer" mompel ik

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    [huh? is de les van Snape afgelopen of niet?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [ nee nog niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Catnipp schreef:
    [huh? is de les van Snape afgelopen of niet?]


    [weet ik niet, de les ging namelijk niet verder dus ik dacht dat hij afgelopen was, net als de andere lessen]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hugo

    'Dankje!' Ik grijns en begin wat sneller te lopen. 'Kas 1 was het, in de andere kassen mogen we nog niet komen.' Ik loop naar binnen en zie Porffessor Lubbermans al staan. 'Hallo Proffessor, Ik ben Hugo Wemel.' en ik gaf hem de hand.


    [ik ga eten]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (xEques, zou je aub Jasmine niet meer willen laten reageren, aangezien de manier waarop ze dan reageert niet echt Jasmine achtig is + je kunt geen eten en drinken tevoorschijn toveren behalve water)


    Happy Birthday my Potter!

    Jasmine Ophelia Algera

    Ik kijk op van mijn boek als James mijn naam noemt. 'Ik heb al overlegt met Valor, maar ga eerst even kijken of ik überhaupt nog wel kan vliegen na zo'n lange vakantie zonder,' mompel ik. Dan sta ik op en loop naar de meisjesslaapzaal. Daar wordt ik in ieder geval niet lastig gevallen met allerlei vragen en dergelijke.
    Als ik boven ben wordt ik naar mijn bezem toegetrokken. Ik heb hem in mijn eerste jaar cadeau gehad van professor Valor. Hij wilde eigenlijk dat ik niet naar mijn ouders terugging na het eerste jaar, maar het blijven mijn ouders en ik houd hoe dan ook toch wel van ze.


    Happy Birthday my Potter!

    [okie!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Roos

    Ik achtervolg Jasmine naar haar slaapzaal. ´Wil je nu nog lid worden van de SHIT?' Ik sta in de deuropening van de zesdejaars en zie dat Jasmine bij haar bezem zit en er naar kijkt. 'SHIT staat voor Stichting Huiself voor Inburgering en Tolerantie. We strijden voor de vrijheid van huiselven. Is er wat?' Ik kijk haar aan en begrijp dat ze alleen wilt zijn. 'Sorry.' Ik kijk weer haar aan en loop weer weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Mijn hersenen kraakten en steeds al ik dacht dat ik een plam had kwam ik wel weer iets tegen wat niet goed zou gaan. Na elk kwatier zakte de moed weg en kreeg er steeds minder vertouwen in, misschien was het een idee om toch nog een wat meer te vragen aan Summer...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    Ik zit tegen de muur aangezien de les al was afgelopen en kijk naar Scorpius. "Je wilt echt niet van gedachte veranderen hé?" vraag ik.
    Ik dacht even na "En aangezien ik het antwoord al bijna zeker weet denk ik dat je meer wilt weten is het niet?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer