• Zo voelt het tenminste, alsof ik een hartaanval heb ='D
    Ik zou vandaag mijn cijfers voor rechtsfilosofie terugkrijgen en die herkansing die was echt ontzettend slecht gegaan. Ik dacht echt dat ik niks goed had gedaan, heb alles moeten gokken en wist helemaal niks van de vragen die gesteld werden en zat daar de gehele tijd met 'I have no idea what I'm doing' in mijn hoofd.

    Maar ik blijk hem dus met een 5.5 gehaald te hebben! Dat is dan ook echt het absolute minimum wat we moeten hebben aan punten, gezien het afgerond wordt naar een 6, maar met de werkgroepcijfers erbij, eindigt het met een 7. En nu kunnen jullie wel denken dat een 5.5 niet hoog is, maar gezien rechtsfilosofie een derdejaars rechtenvak ik, ik criminologie doe en het volgend jaar uit het curriculum van criminologie gegooid wordt, ben ik er echt hartstikke blij mee. Vooral aangezien ik ongeveer een 3 verwachtte ='D

    Hoe zit het met jullie? Nog cijfers waarvan jullie spontaan een hartaanval lijken te krijgen? In de goede zin dan.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Uhm, nee heb morgen herkansingen twee na elkaar. En ik heb mijn cijfer voor AK nog niet hoewel mij is verzekerd dat het een voldoende is.


    Physics is awesome

    Van mijn reken examen, ik dacht dat ik niet hoger dan 40% gehaald had. Maar ik had dus 67% gehaald.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:45 ]

    Ik heb al vakantie!
    Maar mijn laatste twee Natuurkunde cijfers waren erg verassend
    Na een rij van onvoeldoendes haalde ik een 7,6 en een 6,6


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one



    Maar hoe zit het nou uiteindelijk met die ballen en de kast? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    natuurkunde en grieks (niet deze, maar die daarvoor, haha)


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Proficiat!

    Ik dacht dat ik mijn toelatingsproef voor de richting Audiovisuele Kunsten verpest had, maar toch ben ik erdoor! Dus daar was ik ook ongelooflijk blij mee, want anders wist echt niet wat ik zou moeten gaan doen over drie maanden!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb geen toetsen meer :'D


    -

    Bij mijn proefwerken had ik een 6.6, op wiskunde terwijl ik vorige keren een 3.6 en een 2.6 had, dus daar had ik wel een mini hartaanval door. (':
    Gefeliciteerd. [:


    comfort in c h a o s

    Jap! Ik dacht een buis te hebben op wiskunde: juist 50 % ! Ik moest huilen van blijdschap ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vakantie ^^

    maar dat was mijn bio cijfer. Dat was mijn belangrijkste proefwerk en toen had ik een black-out, maar dankzij afkijken haalde ik een 6.9 en toen sond ik PRECIES een 5.50, dus ging ik over.

    Ja, op wiskunde. Ik had een heleboel dingen niet ingevuld en ik dacht dat ik op z'n hoogst een twee zou halen, en toen had ik een 6,8 O:
    Ik dacht eerst nog dat de leraar mijn cijfer met dat van iemand anders had verward op Magister, haha.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Gelukkig heb ik al een maandje vakantie en zijn er nog twee te gaan c:

    Van mijn wiskunde was ik het meeste geschrokken, ik dacht echt dat ik ging buizen.. Wel ik heb net 51% *Lemehappy* c:


    The artist is the kid that survived.

    Proefwerken en examens die meestal slecht gaan, verbazen het meest _O_

    Voor mijn examen Nederlands had ik een 4.7 gehaald en tijdens de herkansing ging het zo slecht. Bleek later dat ik een 5.1 voor de herkansing had gehaald en dus een 6 gemiddeld stond.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Mijn proefwerkweek zit er net op, dus ik zal nog even moeten wachten tot ik die cijfers weet. Tot mijn verbazing gingen de meeste vakken nog goed ook, die van natuurkunde zou nog wel eens mijn beste (zelf)gemaakte proefwerk ooit kunnen zijn voor dat hatelijke vak :Y).


    i put the fun in funeral

    mijn proefwerkweek ging slecht maar toch hartaanval cijfers in de goede zin xd

    Aardrijkskunde een 8.8 0__0
    Nask een 6.9 - de enige gedachte die ik had bij nask was: miep. miep.
    Voor bio een 6,8 wat betekend dat ik 1,5 fout heb. Ja ik weet, hij rekent streng. Hij geeft alleen maar openboek toetsen maar dan zo moeilijk dat het gemiddelde cijfer in de klas een 4.5 is. Aan wie zou het liggen 0___0
    En voor de rest... ik weet het nog niet.
    Geen onvoldoendes hoop ik (A)


    Jij in ieder geval proficiat


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel