• Hi laddies,

    Ik heb even iemands hulp nodig bij het beschrijven van een kapsel voor mijn personage en zijn hond.. Ik weet het, het klinkt misschien raar, maar ik weet maar niet hoe ik beide duidelijk kan beschrijven x].

    Het kapsel:



    De hond:



    De hond is van het ras 'Dobermann' , maar mijn verhaal speelt zich eigenlijk in een tijd af waar de dobermann nog niet 'uitgevonden' was.. Dus ik wil hem beschrijven zonder het ras erbij te vertellen, maar veel verder als 'slank, zwart en bruin' kom ik niet echt.. Ben nogal inspiratieloos de laatste tijd.


    Hopelijk is er iemand die me kan/wil helpen! (:

    Dank! x

    [ bericht aangepast op 18 dec 2014 - 19:48 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    De man heeft een springerig, blond kapsel dat alle kanten op staat. Het lijkt wel alsof hij 's ochtends is opgestaan en er verder niets mee gedaan heeft.
    De hond heeft een spitse neus en heeft erg slanke poten. Zijn vacht is roetzwart met donkerbruine schakeringen en een waakse blik.

    Buhb, improvisatie :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    De man heeft een springerig, blond kapsel dat alle kanten op staat. Het lijkt wel alsof hij 's ochtends is opgestaan en er verder niets mee gedaan heeft.
    De hond heeft een spitse neus en heeft erg slanke poten. Zijn vacht is roetzwart met donkerbruine schakeringen en een waakse blik.

    Buhb, improvisatie :')


    Die van de hond kan ik er inderdaad wel deels bij gebruiken.. Die van het kapsel.. Ik denk niet dat mensen zich dan dit voor de geest halen, wel? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Roheryn schreef:
    (...)

    Die van de hond kan ik er inderdaad wel deels bij gebruiken.. Die van het kapsel.. Ik denk niet dat mensen zich dan dit voor de geest halen, wel? ;$


    Hmm dan weet ik zelf niet goed wat je wil bereiken. Heb je een andere foto?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb laatst echt precies dat kapsel geprobeerd te beschrijven, maar ik denk niet dat dat het soort beschrijving is waar je voor wilt gaan. :')

    Vin zag er belachelijk uit. Om met de mode mee te gaan had hij een paar weken geleden besloten om een undercut te nemen, waardoor hij niet veel meer over had dan een lok bruin haar op zijn verder gemillimeterde kop. Vervolgens was hij nog steeds iedere morgen een uur bezig om die ene lok met allerlei middeltjes te laten ‘golven als de zee’, of hoe hij het ook omschreven had, maar nu was zijn haar nog nat van de douche die hij had genomen. Hij had opeens verrassend veel weg van een verzopen baby, maar dan wel van het kwade soort dat graag bruine bananenschillen in zijn hand hield.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha Jip, die is geniaal :'D
    Jealous


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wiarda schreef:
    Ik heb laatst echt precies dat kapsel geprobeerd te beschrijven, maar ik denk niet dat dat het soort beschrijving is waar je voor wilt gaan. :')

    (...)


    Hahahaha. Die da's echt een leuke beschrijving! x'DD Het is niet zoals ik bedoelde, maar je beschrijft grotendeels wel het kapsel dat ik wil..

    En nee, helaas. Ik heb geen andere foto.. Kostte me al moeite om deze te vinden?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.