• Hey, ik heb weer wat nieuwe abo's nodig dus post hier maar wat je heb er dan neem ik wel een kijkje :)

    p.s dingen die ik niet lees
    Justin bieber
    1D
    tokio hotel
    harry potter


    Hopelijk hebben jullie iets leuks voor me!


    Not all those who wander are lost

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/67876/fairytales-dont-come-true--twilight/
    Ik heb eigenlijk alleen maar Twilight en Harry Potter (staan hier niet meer bij) dus ik hoop dat je Twilight leuk vind om te lezen
    (H)


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Dan raad ik je het verhaal van Than aan.
    Children of Aphrodite • Mutants


    And now we're counting down to Phase Zero.

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.

    I've just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, af) en het vervolg I just killed myself. Het zijn thrillers met onbekende personen, romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I've just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Maar wat heeft haar daar eigenlijk toe gedreven? En waarom worden de mensen die haar hebben opgevangen toen ze voor de politie vluchtte steeds banger voor haar?


    Ik hield van hem.
    Hij niet van mij.
    En nu is hij dood.


    I just killed myself

    Link (:


    Some Dreams Do Come True
    When all your hope seems to fade away
    When all your dreams seem to disappear
    When your heart hurts and you can't stop it
    When The only one you trust is her
    but then she shows you her other side
    and every piece of you starts crying
    When all your hope is gone
    When you're about to give up
    You will find light in the darkness

    Because Some dreams do come true


    Op toneel wordt er een voorstelling gespeeld. Dit is een who done it stuk, waarbij de hoofdpersoon overlijdt. Alles gaat helemaal goed, totdat de hoofdpersoon niet meer opstaat na de laatste voorstelling. Is hij dood? En wie zou ervoor hebben gezorgd? Waarmee is het gebeurd? Een mysterie die nooit opgelost kan worden. Of toch wel?
    Ook worstelt Angel met een groot probleem. Ze is verliefd. Maar niet zomaar verliefd. Verliefd op een meisje. Angel moet hier mee om leren gaan maar dit lijkt lastiger dan gedacht..


    You always have a choice in life, it's sometimes just





    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    handig topic ;3


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    http://www.quizlet.nl/stories/90291/her-life-changed-in-hell/

    Prinses Katherine is een meisje van 17 jaar dat verloofd is met hertog Lodovico, ze houden van elkaar, zielsveel en ze zoude voor elkaar door het vuur gaan. Lodovico zou sterven om haar te redden want haar leven is belangrijker dan de zijne.
    op 26 april 1271 loopte ze met haar lijfwachten s'avonds terug naar het kasteel, tot dat ze werden aangevallen... haar lijfwachten vochten om het leven van hun prinses te beschermen, maar helaas faalde ze en namen de moordenaars het prinses mee, tot die dag heeft niemand haar gezien, niemand haar gevonden, en ze blijven in de angs en de onzekerheid leven of ze nog leeft of niet.
    Zou de liefde van Lodovico jegens Katherine sterk genoeg zijn om haar te redden.

    http://www.quizlet.nl/stories/90192/im-a-vampire/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...



    De HAVO4-leerling Kim is erg goed bevriend met haar oud-klasgenoot uit de eerste en de tweede klas: VWO4-er Logan. Ze zien elkaar vrij vaak, maar ze spreken niet erg vaak met elkaar. In dat laatste brengt Logan verandering.

    ~Start: 25-05-'12
    ~Ik waarschuw niet
    ~Neem dus een abo
    StarWarsGirl
    ~Soundtrack


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beautiful Pictures {Mooie thema foto's}



    Je mag deze foto's gebruiken voor jou story (niet andere foto stories!)
    Verzoekjes zijn natuurlijk altijd welkom.
    Net als kudo's, reactie's en abo's!
    Heb je een verzoekje?
    Plaats die dan graag in dit blog.
    Wil je net als in dit hoofdstuk je story promoot (ik doe het vaker en veel zeggen dat ze daardoor meer abo's hebben gekregen!)?
    Ga dan naar dit blog.
    Daar lees je wat de bedoeling is!
    I hope you enjoy it!
    Liefs Belle fleur


    Een story vol lekkere recepten



    In deze story staan allemaal recepten voor lekkere dingen!
    Van cupcake's tot smoothies en van jam tot zandkoekjes.
    Alles is diervriendelijk, dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
    Ook staan er allerlei super handige tips in!
    Als je nog een verzoekje heb dat je als recept wil hebben,
    zal ik het voor je maken en in de story zetten.
    Je mag natuurlijk ook gewoon een hartig verzoekje indienen,
    daar kan ik ook voor zorgen!
    Als je een van de recepten hebt gemaakt kan je bij dat hoofdstuk een
    reactie plaatsen of het gelukt en/of lekker is!
    Zo makkelijk is het eerst (deze story) lezen, maken en dan lekker smullen

    *Kudo's, reacties en abo's zijn natuurlijk altijd welkom!*

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:41 ]


    Life is full of fake people


    Kate is een gelukkige, alleenstaande vrouw die goed in het leven staat. Druk bezig met haar drukke baan als journaliste en als moeder voor haar 4-jarige zoontje Charlie. Alles lijkt goed te gaan, totdat Kate merkt dat er iets mis is met Charlie. Hij is moe, uitgeput, krijgt donkere kringen onder zijn ogen en heeft pijn. Voor Kate stort alles in als Charlie leukemie schijnt te hebben.


    Gebaseerd op het geweldige boek van Denise Deegan,
    mijn zonnestraaltje.
    Zeker een aanrader om te lezen, prachtig boek!


    Written by Cuore.
    Cover made by Knife.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:48 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    The Devil's Handbag

    “Welcome, welcome! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we’ll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!”
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.


    Searching heavens for another earth