• Mijn moeder kwam net thuis en riep me naar beneden omdat ze wat voor me gekocht had. Had ze opeens een iPod in haar handen dus ik meteen blij enzo, niet dat ik het per se moest hebben, maar het is wel leuk. Dus, ik ging het meteen verkennen op mijn kamer, maar ik zit vast in het begin bij die dingen om je iPod te configureren. Daar moet je een netwerk kiezen en ik kies dan altijd mijn netwerk, maar je moet één of andere code/wachtwoord invullen. Ik heb totaal geen idee waar ze het overhebben.
    Kunnen jullie me helpen?
    Oh, en klopt het dat je Wi-Fi moet aankopen of wat dan ook?
    Ik voel me echt dom nu, haha. Maar oke, dank je. :')
    Sorry als dit verkeerd staat.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Woooow, jij krijg zomaar een iPod van je moeder? :o

    Maar nee, ik zou het niet weten (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee, je kan ook je eigen wi-fi gebruiken. En de wachtwoord bedoelen ze volgens mij de wachtwoord van jullie wi-fi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is de code die -meestal- achterop de router staat. (:


    everything, in time

    Hmm, ja, het is wel wat Uneventful zegt, denk ik. Op mijn mobiel is dat namelijk ook zo dat als ik wifi aanzet, ik eerst het wachtwoord moet intikken van onze wifi. Dat hoeft alleen niet meer als je het wachtwoord laat onthouden.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Je moet eenmalig het wachtwoord van jullie wifi intypen. Ik denk dat je ouders deze wel weten, of het staan inderdaad -net zoals bij ons- achterop de router. En je hoeft wifi niet te kopen. Alleen op sommige plekken, maar dat zou dan al echt op bijvoorbeeld een camping zijn waar ze geld voor het internet willen hebben.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.