• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:09 ]

    Na'aawhh.. dat is echt zó kut.. Ik ga waarschijnlijk ook veranderen van school - maar er is daar overbevolking dus ik hoop nog steeds dat ik aangenomen word - en ik ben benieuwd hoe dat gaat worden...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:58 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Na'aawhh.. dat is echt zó kut.. Ik ga veranderen van school en ik ben benieuwd hoe dat gaat worden...


    Ja ik ben ook benieuwd.. Ik ken daar gewoon niemand, op één meisje na die ook van school veranderd en op dezelfde school als mij zat, en daar zit ik dan wel bij in de klas..

    Succes!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ikzelf ben enkel in de kleuterklas van school veranderd, dus dat weet ik niet meer. En toen ik van het lager onderwijs naar het secundair onderwijs ging, maar dat was natuurlijk anders.

    Maar ik wens je veel sterkte en succes op je nieuwe school!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Cousinzoned schreef:
    (...)
    Ja ik ben ook benieuwd.. Ik ken daar gewoon niemand, op één meisje na die ook van school veranderd en op dezelfde school als mij zat, en daar zit ik dan wel bij in de klas..


    Ik dus ook niet.. Alleen in andere klassen daar ken ik wat mensen, maar voor de rest ken ik echt helemaal niemand bij wie ik in de klas ga komen. Dus ik ben nu al doodzenuwachtig voor na de zomervakantie - als ik tenminste aangenomen word.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    (...)

    Ik dus ook niet.. Alleen in andere klassen daar ken ik wat mensen, maar voor de rest ken ik echt helemaal niemand bij wie ik in de klas ga komen. Dus ik ben nu al doodzenuwachtig voor na de zomervakantie - als ik tenminste aangenomen word.


    Ik ben ook nog maar net aangenomen. Maar ik ken alleen mensen op Havo, maar ik ga naar Vwo..

    Ik ben een keer van school veranderd omdat ik tweetalig wou doen, maar na vier weken gillend teruggerend omdat het niveau veel te laag was voor mij. (krul)
    De mensen waren wel aardig though.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Komt vast wel goed, denk ik! *O*
    In het begin is het altijd awkward, maar er zitten vast wel aardige mensen tussen :3

    Naar welke school ga je nou, trouwens?


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    Komt vast wel goed, denk ik! *O*
    In het begin is het altijd awkward, maar er zitten vast wel aardige mensen tussen :3

    Naar welke school ga je nou, trouwens?


    Udens College.. Ik weet dat die school spuuglelijk was, maar op het Zwijsen was geen plek en daar wilde ik toch al niet heen c;

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Ik ben ook nog maar net aangenomen. Maar ik ken alleen mensen op Havo, maar ik ga naar Vwo..


    Ja ik dus alleen maar uit een hoger jaar of van Havo.. en ik ga daar ook Vwo doen.. Mwehh.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Udens College.. Ik weet dat die school spuuglelijk was, maar op het Zwijsen was geen plek en daar wilde ik toch al niet heen c;

    Nóóit van gehoord. (cat)
    Ik las wel vanochtend dat ze gaan uitbreiden...?
    En dat zou best kunnen, anders kunnen ze alle kluisjes niet kwijt c:


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    Nóóit van gehoord. (cat)
    Ik las wel vanochtend dat ze gaan uitbreiden...?
    En dat zou best kunnen, anders kunnen ze alle kluisjes niet kwijt c:


    Echt niet? Het ligt in Uden.. Het word ook de Rode school genoemd omdat hij rood is, bah.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Echt niet? Het ligt in Uden.. Het word ook de Rode school genoemd omdat hij rood is, bah.

    O, ik wist wel dat er een college was in Uden, tehee :')
    Maar ik heb er niks over gehoord qua hoe het is, etc. c:
    Ik hoop voor je dat je het daar leuk hebt! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Antebellum schreef:
    (...)
    O, ik wist wel dat er een college was in Uden, tehee :')
    Maar ik heb er niks over gehoord qua hoe het is, etc. c:
    Ik hoop voor je dat je het daar leuk hebt! :]


    Hoop ik ook ^^ Ik ga mijn school wel ongelofelijk missen, het was echt een geweldige school.. Maar er zat Latijn en Grieks ben. En ik kon wel kiezen om in de derde allebei te laten vallen, maar dan moest ik iets met Natuurkunde-shit kiezen en dat alles en daar heb ik al een hekel aan, dus kan ik net zo goed van school af gaan.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Hoop ik ook ^^ Ik ga mijn school wel ongelofelijk missen, het was echt een geweldige school.. Maar er zat Latijn en Grieks ben. En ik kon wel kiezen om in de derde allebei te laten vallen, maar dan moest ik iets met Natuurkunde-shit kiezen en dat alles en daar heb ik al een hekel aan, dus kan ik net zo goed van school af gaan.

    Laat mij alsjeblieft niet beginnen over Bernrode. (cat)
    Nou, hopen dat je daar dan goed terecht komt! *O*


    Deep inside, I've never felt alive