• Ja, een string.
    Waarschijnlijk zullen heel veel mensen dit strings dragen en daarom dat ik dit vraag.
    Ik heb een paar strings gekocht en wil deze ook meer gaan dragen. Nu was mijn vraag of je kan zien als iemand een string aan heeft, bij strakke maar ook bij minder strakke kleding.
    Komen je billen ook beter tot uiting?
    Hahaha, help me.


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.

    Het is meer de bedoeling dat je het niet ziet volgens mij. Aangezien je ander soort ondergoed al snel ziet door strakkere kleding, maar als je een goed passende string draagt zie je het niet.

    Verder doet het niks voor je billen. Want er zit niks om je billen.


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Mijn opzicht.. als ik een blauwe broek draag zie je het wel dat ik niet bijvoorbeeld een boxer zou dragen. Heb dan altijd het idee dat het meer word afgeplat ofzo.. met string lijkt de volle kont meer gepresenteerd ofzo hahaha of het is meer pshychologisch dat kan ook xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een string is inderdaad handig onder strakke kleding omdat je die niet ziet. Je billen komen vaak beter tot uiting omdat extra stof het niet af plat.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2019 - 9:54 ]


    The truth is out there.

    Een string is eigenlijk handiger voor onder strakke kleding inderdaad, omdat je dat minder goed ziet. Ik zou niet weten of je billen ook beter tot uiting komen. Bij minder strakke kleding zie je er ook niets van.
    Er is alleen één afrader (vind ik zelf) wanneer je een string draagt en dat is onder rokjes of onder jurkjes. (Dan moet je er trouwens geen legging onder dragen). Dat heeft meer te maken met dat je koude billen krijgt, als je een jurkje draagt met blote benen zeg maar... Hihi (':
    In het begin moet je even wennen aan het dragen van een string, maar ik vond zelf dat je daar heel snel aan gewend was.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2019 - 14:50 ]


    It's never gonna happen, Guys.