• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen (Vol!)
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano CarrotCurls
    2. Tyler Jay Rodriquez CarrotCurls
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren (Deze leraren proberen juist de tieners te helpen..):
    1. Nathan Jake Manuels CarrotCurls
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN
    5.

    Naam;
    Leeftijd;
    Karakter;
    Uiterlijk;
    leerling/Leraar;
    Extra;

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:27 ]


    El Diablo.

    Ik open de rpg 20:30 (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:09 ]


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    Ik open de rpg 20:30 (:

    yyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
    *zit nu hyper op en neer te springen*


    “To live will be an awfully big adventure.”

    de film is geweldig, lijkt me alleen erg lastig te rpg-en met dat idee erachter.
    wel leuk idee trouwens alleen lastig uit te voeren


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik weet alleen niet hoe je moet reageren bij een rpg op Quizlet :$
    Ik heb wel zitten rpg-en op Hyves voor meer dan een jaar, dus ik weet wel wat het is, maar Quizlet is nogal anders dan Hyves (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    NiallsMofo schreef:
    Ik weet alleen niet hoe je moet reageren bij een rpg op Quizlet :$
    Ik heb wel zitten rpg-en op Hyves voor meer dan een jaar, dus ik weet wel wat het is, maar Quizlet is nogal anders dan Hyves (:


    Ow, ik zet hier straks de link neer van het topic waar je moet reageren. Snap je?


    El Diablo.

    Nog 4 minuten! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (yeah)(hoera)(yeah)(hoera)(nerd)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    CarrotCurls schreef:
    (...)

    Ow, ik zet hier straks de link neer van het topic waar je moet reageren. Snap je?


    Ja is goed, maar ik ben gewend dat je met een iemand een storyline doet, moet dat hier dan ook. Dat iedereen eerst een start reactie neerzet, en dat je daar dan op reageerd ofzo?
    Ik ben het nog allemaal gewend van Hyves, en daar kon je apart berichten naar mensen sturen xd
    En nog een vraagje, is het in het Nederlands of Engels? Omdat ik op Hyves ook altijd Engelse storylines had (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Topic 1


    El Diablo.

    NiallsMofo schreef:
    (...)

    Ja is goed, maar ik ben gewend dat je met een iemand een storyline doet, moet dat hier dan ook. Dat iedereen eerst een start reactie neerzet, en dat je daar dan op reageerd ofzo?
    Ik ben het nog allemaal gewend van Hyves, en daar kon je apart berichten naar mensen sturen xd
    En nog een vraagje, is het in het Nederlands of Engels? Omdat ik op Hyves ook altijd Engelse storylines had (:


    Gewoon nederlands, we beginnen gewoon dat iedereen naar school gaat (:


    El Diablo.

    Ik reserveer een leeraar :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam;Eliza Herroforts
    Leeftijd;24
    Karakter; Verlegen,kan rap uitvliegen,lief ,soms wat te dramatish
    Uiterlijk;


    leerling/Leraar;Leraar
    Extra;Kan net als oudere zus overkomen bij de leerlingen,ze voelt zich dan ook vaak schuldig en wil altijd iets doen om haar niet te vervelen
    hopelijk kan ik nog meedoen :3 wil je dan een bericht sturen aub ?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam;Naomi Scott
    Leeftijd;22
    Karakter;Blijft meestal kalm maar als het er echt over gaat kan ze heel boos worden, antwoordt vaak droog en maaky vaak grapjes
    Uiterlijk;Bruine, lange krullen, blauwe ogen
    leerling/Leraar;Leraar
    Extra;Is nog maar net begonnen met haar job, zus van nyan's personage

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:18 ]


    Smile, cause life is a beautiful thing (:

    kan er geen leerling meer bij? Want anders zou ik me nog een meisje nemen, aangezien dat ik als leerkracht niet altijd met hen les zou hebben of zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nee, sorry..


    El Diablo.

    CarrotCurls schreef:
    Nee, sorry..

    Ok, niet dan ... jammer


    “To live will be an awfully big adventure.”