• Origineel x'Desire.

    • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Er is nog een meisjesplek vrij!
    Er is nog een jongensplek vrij!
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: --

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederik Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:37 ]

    Cresseyde schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Dat lag niet aan jou, als ze mijn gezicht als eerste gezien had, was ik het geweest, ze was gefrustreerd. Ze had gewoon een probleem met zichzelf en dat werkte ze uit op jou, de arena doet rare dingen met mensen, dat ligt helemaal aan de situatie, niet aan jouw...'


    Noëmi Crowe || District 12

    Na zijn betoog voelde ik me ietsjes beter, ook al was het maar een flintertje. Hij had ook gelijk - ze zág me en haatte me. Ze wa het probleem zelf. Toen ik haar zag doodgaan glimlachte ze zelfs.
    Ik hief mijn hoofd langzaam op. Een paar tranen waren toch over mijn wangen gerold. Ik voelde me vreselijk. Ik zat onder het bloed, had werkelijk overal pijn en mijn hoofd bonkte zo verschrikkelijk.
    'Ik moet wat eten,' prevelde ik schor.

    [ik doe het wel een beetje anders dan Desire trouwens. Ik ga kijken wat iedereen heeft en wat ze graag willen hebben.]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:46 ]

    [Da's eigenlijk niet echt de bedoeling, als men alles krijgt wat men wil, maar weinig doet om sponsors te scoren, raak ik de logica een beetje kwijt... Dus je overdrijft er beter niet in.]
    Frederick Smith, district 12
    Ik gaf haar wat van de restjes uit mijn zak en veegde haar tranen weg.
    'Het is echt niet jouw schuld, jij hebt haar niet vermoord, dat heeft ze zelf gedaan. Jij was als het mes van iemand die haar eigen polsen oversneed, niet hetgene wat haar daartoe bracht!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ik geef ook alleen als ze iets echt nodig hebben he!:P]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Je hebt gelijk.'
    Ik nam dankbaar wat restjes aan en kauwde erop. Het vulde mijn maag, maar ik proefde het nauwleijks...

    ( wanneer krijgen we spulletjes??)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    'Zou je die stok naast je kunnen pakken?' Krijg ik dan als antwoord. Ik kijk even op, maar bedenk me dan dat hij door mij toedoen uit een boom is gevallen. Mijn boog en pijlenkoker zet ik weer op mijn rug en geef hem de stok aan. 'Het spijt me dat ik die pijl op je afschoot.' zei ik toen. 'En bedankt dat je me begrijpt.' zei ik nog iets zachter. Ik sprong van de rots af en keek Luca aan. Hoe oud zou Luca zijn? 17? 16 ? Misschien zelfs 18? Ik wist het niet, maar ik wist wel dat hij niet veel zou schelen van mij. Gewoon een kind dat aan zijn lot hier is overgelaten. Het was hetzelfde overkomen met Noëmi. Zij zal misschien net zo oud zijn als dat ik ben. Ik draaide me om, maar ja. Ik was hier vrijwillig ingekomen. Vriwjillig om dit te winnen. Mijn gedachte vlogen weer even naar Josh, de jongen die zich in de spelen heeft gewaagd om mij veilig te houden. Door die gedachte dacht ik weer aan Rowan. Godver, waarom kan ik hem niet uit mijn gedachte verbannen. Een akelig irritant stemmetje vulde mijn hoofd. Omdat je nou eenmaal je hart aan hem hebt toevertrouwd liefje. De stem klonk als die van Addison, mijn beste vriendin. Ik gromde even binnensmonds. Oh, nu niet gaan grommen schat. Je weet dat ik gelijk heb, en dat ook altijd zou hebben. Ik fronste licht toen ik mijn onder de modder zittende veters strikte. Ben ik nu gek aan het woorden? Addison, verdwijn uit mijn hoofd. Hier heb ik niks aan, je hoort me te helpen, niet onderuit te halen. De stem popte weer op. Maar lieve Des, ik help je ook. Ik help je om niet weer die grote fout te maken die je al eens eerder hebt gemaakt. Ik rolde met mijn ogen, vroeger had Addison altijd maar dan ook altijd gelijk als het om relaties ging. Haar stem bleef maar spoken. Ik werd echt gestoord. Ik moest deze arena echt uit. Denk goed na voordat je een keuze maakt Lief, je weet zelf wel wat het goede is. Ik zuchtte en keek Luca aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik vind mijn post zo belachelijk lang.. wauw..


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers.

    Jens grinnikt even. Ik weet alleen niet of het om mijn 'grapje' of uit pure angst is..
    "Wapenloos." Zegt hij met een zwakke lach en zet een paar stappen naar me toe. "Ben je al tributen tegen gekomen?"
    Ik knik kort en veeg het zand van mijn broek. "Je moest eens weten." Zeg ik mysterieus en draai me om. Mijn vinger priemt in de richting van het meer. "Daar lopen een paar multitanten. Met de andere tributen hebben we er een paar verslagen, maar de rest loopt daar nog." Zeg ik tegen hem.
    "Daarvoor heb ik Lisa gevangen genomen, maar uiteindelijk is ze vermoord door een multitant." De reden waarom is Lisa gevangen genomen had, laat ik nog even achterwege. Dat hoeft zo'n kleintje als hij niet te weten.
    "En waar heb jij in de tussentijd uitgespookt?"


    [Dit is toch de laatste reactie in het gesprek van Steef en Jens? Als dat zo is; Reageer er ff op. Als dat niet zo is dan ben ik blind.]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:40 ]

    ( laat jonah alsjeblieft steef even slaan ofzo;) jonah heeft het steef nog niet vergeven dat hij Lisa heeft ontvoerd:))


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze kijkt even op, waarna ze haar pijlenkoker op haar rug zet en de stok naar me uitreikt. Ik neem hem aan en luister naar haar woorden, terwijl ik mezelf, doormiddel van de stok omhoog werk. "Het spijt me dat ik die pijl op je afschoot." Zegt ze dan. Het is alsof ze denkt dat de kneusing door haar komt, maar ik weet wel beter. Ik ben dan ook zo dom om over een wortel te struikelen. En aangezien mijn enkel nog wat zwak was door de steen die Freya aan het begin naar mijn enkel heeft geworpen, was het moeilijk te voorkomen niets op te lopen. "En bedankt dat je me begrijpt" Vervolgt ze erachteraan. "Ik denk dat ik jou moet bedanken" Zeg ik met een zwakke glimlach, terwijl ik met mijn losse hand door mijn warrige wilde haren ga. "Jij bent diegene die naar me toekwam en ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet veel van je wilde horen, maar je hebt me er toch weer een beetje bovenop gekregen, dus bedankt" Vervolg ik met diezelfde zwakke glimlach op mijn gezicht. Ze begint haar veters te strikken, maar toch heb ik door dat ze er niet helemaal bij is en vooral in haar gedachte is verstrikt. Nadat ze eenmaal is ontwaakt, rolt er een diepe zucht over haar lippen en kijkt ze me aan. "Klaar om een stukje te lopen?" Vraag ik dan met een ietwat grotere glimlach, terwijl ik haar aankijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanche schreef:
    (...)
    [Dit is toch de laatste reactie in het gesprek van Steef en Jens? Als dat zo is; Reageer er ff op. Als dat niet zo is dan ben ik blind.]


    [Er komt een reactie op. En Jonah zou toch ook naar ze toe komen ofzow?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    Ik loop weg van freya en Daniël. Ik wil even wat tijd voor mezelf.

    Als ik een tijdje gewandeld heb, hoor ik stemmen van 2 mannen. Snel ga ik achter een boom staan. Als ik wat beter luister merk ik dat ik 1 van de stemmen herken. Niet op een positieve manier. Ik kijk om heen opzoek naar een wapen. Naast me op de grond ligt een armsbrede tak. Ik zie dat dit het meest geschikte wapen is wat ik op dit moment kan vinden. Ik stap achter de boom vandaan en zie dat het inderdaad de persoon is die ik dacht dat het was.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    xFreedom schreef:
    (...)

    [Er komt een reactie op. En Jonah zou toch ook naar ze toe komen ofzow?]


    [Laat maar komen.]

    Jens William Emberson. || District 13.


    Hij knikt kort en veegt het zand van zijn broek af. "Je moest eens weten." Zegt hij mysterieus en draait zich om. Zijn vinger wijst in de richting van het meer. "Daar lopen een paar mutilanten. Met de andere tributen hebben we er een paar verslagen, maar de rest loopt daar nog." Zegt hij tegen me, maar waarom ik heb geen idee.
    "Daarvoor heb ik Lisa gevangen genomen, maar uiteindelijk is ze vermoord door een multitant." De reden waarom hij Lisa gevangen heeft genomen, laat hij achterwegen en ik besluit om het maar niet te vragen. het lijkt me gewoon beter, aangezien je nooit weet wat een beroeps van plan is. "En waar heb jij in de tussentijd uitgespookt?" Vraagt hij dan. "Ach, overal en nergens?" Antwoord ik nonchalant, terwijl ik mijn schouders ophaal. Direct daarna hoor ik een paar takjes breken en draai mijn hoofd vrijwel meteen richting het geluid waar ik elf te voorschijn zie komen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Kan ik Steef niet om een of andere reden laten vechten? Het wordt saai.]