• Ik ben mijn pincode vergeten. Ineens wist ik hem niet meer, terwijl ik gister nog gepind heb.. serieus, wat is dit? D: Stiekem kwam die gast van man in black naar me toe met dat apparaat en ben ik nu mn pincode kwijt.. nee maar nu kan ik niks.. het was gewoon boem weg. :| Dude hoe kan ik dit nou kwijtraken serieus.

    wie heeft dit ook wel eens gehad ? =_= uuugh zo stom van me. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    jup ik heb het ook gehad xD en dat was heel genant :$ stond nl in een winkel. 'Shit wat was men pincode ook al weer?' *winkelier kijkt me vaag aan* 'Hehe' *toetst 4 cijfers in* -pincode onjuist- 'he gatver...' *probeert nog 2 keer* -druk op ok om door te gaan- 'yeah!' :D


    Life is hard, just break it with your head <3

    Lol, ja, volgens mij kwam inderdaad die gast van MiB. Toen je aan het pinnen was, kwam er een alien langs gehuppeld en POEF! Maar ik heb het nog nooit gehad. Als het goed is... x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik was het ook eens vergeten. Maar toen had ik echt al lang niet meer gepind. En toen had ik het opgezocht. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    wel een keer gehad maar niet met mijn pin code :P


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Oh, dat heb ik al meerdere malen gehad en dat komt vooral doordat ik haast nooit pin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde pin :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik ben hem één keer vergeten, maar had hem wel thuis ergens opgeschreven. Ik heb vaker dat ik de cijfers door elkaar haal, omdat ze zoveel op elkaar lijken.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik niet, maar een vriendin van me heeft een vreemde fobie voor pinnen x'D. Ze is altijd bang dat ze het verkeerd doet. Waren we laatst in de H&M, zij toetste twee keer de verkeerde pincode in en raakte helemaal in paniek. Sindsdien onthoud ik haar pincode voor haar x].


    i put the fun in funeral

    Hiyorin schreef:
    Lol, ja, volgens mij kwam inderdaad die gast van MiB. Toen je aan het pinnen was, kwam er een alien langs gehuppeld en POEF! Maar ik heb het nog nooit gehad. Als het goed is... x)

    Ja precies! hij kwam gewoon langs huppelen! :I

    @Wonderaction, ik ook al 5 jaar ofzo, maar ineens vergat ik het. En ik ben zo nu en dan ineens de weg naar de winkel ook kwijt, de laatste paar dagen weet ik niets meer..

    OH NO. Dit zijn verschijnselen dat ik mijn geheugen verlies D:

    @Audacity, haha begrijpenlijk xD straks vergeet jij 'm nog en dan.. spazzt ze helemaal. Lekker dan ~ :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Whoah, dat had ik ook een keer toen ik met een vriendin aan het winkelen was. Ze had het zo vaak geprobeerd dat ie was geblokkeerd. Toen moest ik alles voor haar gaan betalen en had ik zelf ineens 'Geen saldo' -_- Zoals me gemiddeld een paar keer in de maand gebeurt. :')


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Haha, ik had dat ook eens. Ik moest geld pinnen, had ik drie de verkeerde ingetikt. (bloos)
    En ik kon mijn blaadje nergens meer vinden... Gelukkig weet ik 'm nu uit mijn hoofd en heb ik dat blaadje allang weggegooid :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, heb ik heel vaak, maar dan als ik moet pinnen weet ik m op magische wijze wel weer haha. Mijn vader had dat trouwens ook op het vliegveld van abu dhabi toen we eten gingen halen bij de burger king, moest ie betalen, zei die: 'Shit, wat is mijn pincode ookalweer' haha.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Wonderaction schreef:
    Ik heb gewoon al 5 jaar dezelfde pin :')

    ^
    En hij is heel simpel, vind ik :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nope, nooit gehad, ik weet alleen al nu 4 jaar in het bezit te zijn ervan, mijn mobiele telefoonnummer nog steeds niet. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat had mijn moeder laatst, toen moest ik betalen haha
    maar toen ze thuis was, wist ze het weer