• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik trok Jake ruw mee de kamer in en duwde hem op mijn bed. "Dit is wat er is!" beet ik hem toe en greep het boek vanonder mijn bed en duwde het in zijn handen. "Engelen, Jake! Fucking engelen!"

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:15 ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ongeduldig draai ik ons weer om, zodat zij weer onderaan lag. Ik haakte mijn duimen achter haar slipje en trok het naar beneden. Omdat ik wist dat ze onzeker was, bleef ik expres in haar ogen kijken. Ik drukte mijn lippen weer op de hare en laat mijn handen geruststellend over haar lichaam glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {omfg, het is vooral ongemakkelijk om te schrijven!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hoe lang kennen Alexi en Axton elkaar al? ^^ Hehe. ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    Mijn glimlach gaat om naar een grijns,'dankjewel,' en ik geef hem nog een kus op zijn mond. Dan ga ik zitten, leunend tegen de boom met mijn ogen dicht. En ik zucht even diep uit. 'Toen ik vanmiddag voorstelde om naar het bos te gaan,' zeg ik, nog steeds met mijn ogen dicht. Daniël kon nu van alles doen zonder dat ik het door had. 'was dat alleen voor een frisse neus.' en ik moet weer lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ok Alexi was had ik geweigerd :Y) zeker zijn reputitatie in mijn achterhoofd.

    Hij bedriegt je Alexi -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Een mens en een demon.. Dat kan aardig uit de hand lopen..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Een mens en engel nog meer denk ik xD.

    Maar goed, ik wil niet stoken tussen Axton en Alexi ^^ ze zijn wel leuk samen, een beetje snel, maar wel leuk :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadker
    Vol verbazing pak ik het boek vast en kijk naar de foto van die Daniel en Nathan.
    'Serieusly?!' roep ik half uit. Fantastisch. Deze school is echt naar de kloten.

    Alexi Parker
    Ik kan een kreuntje niet onderdrukken en kijk hem aan. Een beetje bang en onzeker over mezelf. Wat als ik iets verkeerd doe? of als ik niet goed genoeg ben en hij me daarna laat vallen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {SSSsshhhhh!!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik denk toch dat Engel en Demon nog het meest van allemaal uit de hand zou lopen. ^^
    Welke engel en demon zijn vrijwilligers voor de probatie?!]


    kindness is never a burden.

    {Ik heb Nathan voor je?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Ik heb Nathan voor je?}


    [Haha, is goed. Met Arleigh of Vanessa? ^^ Moest ik jou zijn koos ik voor Arleigh, die wil Nathan niet vermoorden.]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Mijn glimlach gaat om naar een grijns,'dankjewel,' en ik geef hem nog een kus op zijn mond. Dan ga ik zitten, leunend tegen de boom met mijn ogen dicht. En ik zucht even diep uit. 'Toen ik vanmiddag voorstelde om naar het bos te gaan,' zeg ik, nog steeds met mijn ogen dicht. Daniël kon nu van alles doen zonder dat ik het door had. 'was dat alleen voor een frisse neus.' en ik moet weer lachen.


    Daniël

    'Dankjewel' Zegt ze grijnzend en drukt dan nog een kus op mijn lippen en gaat dan zitten, 'Toen ik vanmiddag voorstelde om naar het bos te gaan, was dat alleen voor een frisse neus' Zegt ze lachend, 'Hmm.. Wat het bos wel niet kan doen' Zei ik grijnzend, 'Zullen we weer terug gaan of wil je nog blijven?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    "Nee, Jake. Ze staan voor de fun in een boek van 125 jaar oud." zei ik sarcastisch en ijsbeerde door de kamer. "Ze komen ons plan verpesten! We moeten nu wat doen voor het uit de hand loop."

    [o.O ik had Jake geschreven in plaats van Vans. FAIL! ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:32 ]


    kindness is never a burden.