• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Vanessa verbaasde me nog meer doordat ze dit zei:
    'Hoi Sky.' ze begroette me. 'Het spijt me van wat er deze ochtend gebeurde.' en toen moest ik moeite doen om mijn mond niet open te laten vallen. 'Hoi Vanes,' zeg ik dan maar, met een glimlach. Ik vertrouwde haar niet maar ik wist niet of ze het meende of niet. Waarschijnlijk niet. 'Met wie ga je allemaal uit?' vroeg ik aan Vanessa.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Zenuwachtig speel ik met de rand van zijn boxer. Na een lange aarzeling duw ik hem onhandig wat naar beneden. Ik ben ook zo'n kluns als het op zo'n dingen aankomt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Doen Alexi en Axton het eigenlijk wel veilig? Sorry, viel me zo plots in... :Y) ]


    kindness is never a burden.

    Daniël

    Ik geloofde haar minder bij elk woord dat ze uitbracht, (Iets wat ook gemakkelijk kon ligen aan het fijt dat ze stonk naar drank) 'Ik vroeg aan Nathan of jullie mee wilde vanavond. We gaan uit,' Andwoorde ze waarna ze zich tot Sky richte 'Hoi Sky. Het spijt me van wat er deze ochtend gebeurde.' verontschuldigde ze zich. waarna Sky vroeg wie er allemaal mee gingen, ik besloot eerst te luisteren naar wat ze zeiden voordat ik besloot wel of niet mee te gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    "Alexi en Axton gaan mee, Jake en ik." vertelde ik haar. "Oh en ik hoorde dat Alexandra en Justice ook meegingen." Ik keek afwachtend naar de Scagotti's en Sky.


    kindness is never a burden.

    Sky
    Alexandra en Justice, die mochten mij niet. Net zoals Vanessa, terwijl ik ze echt nooit iets misdaan heb. Ik kijk Daniël aan, 'Wat wil jij?' vraag ik dan maar aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlach haar geruststellend tegemoet.
    "Als het je gerust kan stellen, mijn eerste keer was veel erger. Ik liet de rekker van haar bh in haar oog schieten." bekende ik. Ik wreef over haar haren.
    "Je bent prachtig." flapte ik er opnieuw uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    Terwijl ik nadenk zie ik Sky weer naar mij kijken 'Wat wil jij?' Vraagt ze, 'Het maakt mij niet veel uit, als jij gaat ga ik' Andwoord ik glimlachend, ik zou haar zoizo niet alleen laten gaan bij mensen die ik zelf niet eens vertrouwde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    [Doen Alexi en Axton het eigenlijk wel veilig? Sorry, viel me zo plots in... :Y) ]

    {miss is dat wel de bedoeling ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {miss is dat wel de bedoeling ^^}


    {Omg.. Straks is ze zwanger van een demon.. O_O}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mini Axton zeker? ^^
    @Jaimy: zeg ja of je verpest het fantastische plan! :@ Joking, maar zelf wel ja please? *pruillip* ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:32 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik bloos lichtjes en doe zijn boxer helemaal uit.
    Nu is hij helemaal naakt en ik heb alleen nog maar mijn slipje aan.
    Ik druk een kusje op zijn lippen maar verberg dan mijn gezicht in zijn nek om mijn rode wangen te verbergen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahah, mini Axli :3 Of mini Alton xD]

    Sky
    Ik glimlachte automatisch naar hem terug. 'Het maakt mij niet uit wat we doen,' zeg ik tegen hem. 'Ik wil wel weten of je kan dansen.' zelf danste ik veel altijd. Het was niet opschepperig bedoelt, maar ik kon goed dansen. Ik heb lang op dansen gezeten, en in het bos heb ik ook veel gedanst. Dan nam ik een stereo mee, en ging dansen. Het maakte niet uitbaat voor soort, ik kon het allemaal. Ballet, hiphop, disco. Alles. 'Zeg jij het maar,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [Mini Axton zeker? ^^
    @Jaimy: zeg ja of je verpest het fantastische plan! :@ Joking, maar zelf wel ja please? *pruillip* ]


    [Ik wil ook :Y) dus Daniël, zeg ja of ze gaat zonder je :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Ik wil ook :Y) dus Daniël, zeg ja of ze gaat zonder je :Y)]


    [Hehe. ^^ ]


    kindness is never a burden.