• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:32 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Echt niet?' vraag ik quasi bedroefd. Dan sta ik lachend op. 'Nu weet ik ook weer wat ik aan je heb,' zeg ik plagend, en loop naar hem toe, lachend, en geef hem een zachte duw. 'Let's go.' ik keek even op me horloge, half 5. 'Het is alweer half 5,' zeg ik verbaasd. 'Ligt het nou aan mij of gaat de tijd echt snel als ik bij je ben?' vraag ik lachend.


    Daniël

    Nu weet ik ook weer wat ik aan je heb' Zegt ze plagend en loopt naar me toe en geeft me een zachte duw 'Heel veel' Zeg ik lachend terwijl ze op haar horloge kijkt 'Het is alweer half 5, light het nou aan mij of gaat de tijd echt snel als ik bij je ben?' Vraagt ze lachend, 'De tijd vliegt' Zeg ik lachend, ik vond het vlieg stukje best ironisch al snapte zij de grap niet. We waren bijna het bos uit en ik zag de school al weer verschijnen, kon ik niet gewoon in het bos blijven wonen?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [IF YOU HAPPY AND YOU KNOW IT CLAP YOUR HANDS

    *CLAP CLAP*

    *sounds like earthquake*


    {*Aarde begint plots heel hard te schudden*

    Jaimy.. What did you do? }


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Ik hoorde geen reactie en besloot in hun kamer een kijkje nemen. Ik klopte zachtjes op de deur en duwde die dan ook meteen open. Nathan was in de kamer maar Daniël niet. Plots had ik een plan. "Ik vroeg me af of jij en Daniël zin hadden om met Axton, Alexi, Jake en mij de stad in te gaan. Je weet wel, even feesten?" Ik wist niet meer of er nog mensen meegingen en het kon me eigenlijk ook niet echt schelen.

    [Volgens LostMagic had Michelle nog wat gezegd? Niet? ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik snapte niet wat hij grappig vond aan de tijd vliegt, maar ik lachte zelf ook om mijn eigen dingen dus ik keek er niet naar om. Ik liep naast Daniël de school binnen. Daar zag ik Vanessa staan, met drank ik haar hand, en ze leek aardig kwaad. 'Wat is er nou weer met Vans?' zucht ik. 'En drank, nu al?' en dan zie ik dat Vanessa hun kamer in loopt. 'Ehh, Daniël, waarom loopt Vans jullie kamer in?'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    $[WERELDNIEUWS MENSEN POEH - lene- HEEFT DE PIZZA'S NIET LATEN AANBRANDEN !!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [WAUW, BRAVO! ^^

    En ja, maar negeer dat maar. Ik had Michelle naar Vans gestuurd met de vraag wat dat boek was. Maar negeer het maar.

    Dat is nooit gebeurt (cool)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    $[WERELDNIEUWS MENSEN POEH - lene- HEEFT DE PIZZA'S NIET LATEN AANBRANDEN !!!!!]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [WAUW, BRAVO! ^^

    En ja, maar negeer dat maar. Ik had Michelle naar Vans gestuurd met de vraag wat dat boek was. Maar negeer het maar.

    Dat is nooit gebeurt (cool)]


    [Oh, ja. Sorry, Nu ja, Mich gaat toch niet mee denk ik. ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    Ik hoorde iemand kloppen op de deur, blijkbaar iemand met ongeduld doordat diegene de deur direct openduwde. 'Ik vroeg me af of jij en Daniël zin hadden om met Axton, Alexi, Jake en mij de stad in te gaan. Je weet wel, feesten' Vroeg ze, en ik vergeleef de roepende stem van net met deze stem en het was duidelijk dezelfde. 'Nee dankje' Andwoorde ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Ik snapte niet wat hij grappig vond aan de tijd vliegt, maar ik lachte zelf ook om mijn eigen dingen dus ik keek er niet naar om. Ik liep naast Daniël de school binnen. Daar zag ik Vanessa staan, met drank ik haar hand, en ze leek aardig kwaad. 'Wat is er nou weer met Vans?' zucht ik. 'En drank, nu al?' en dan zie ik dat Vanessa hun kamer in loopt. 'Ehh, Daniël, waarom loopt Vans jullie kamer in?'


    Daniël

    'Wat is er nou weer met Vans? En drank, nu al?' Zei ze zuchtend, 'Ehh, Daniël, waarom loopt Vans jullie kamer in?' Vroeg ze waarna ik ook keek naar de deur van mijn kamer die open stond. 'Geen idee, maar daar kom ik snel genoeg achter' Zei ik waarna ik richting de kamer liep en die binnenliep, binnen stond inderdaad Vansessa en op zijn gebruikelijke plaats op zijn bed zat Nathan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Teleurgesteld keek ik hem even aan. "Waarom niet?" vroeg ik al minder enthousiast. En nam nog een slok van mijn fles whisky. Daniël kwam de kamer binnen, dat kon ik thuis wijzen aan de reuk. "Hoi Daniël."

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:07 ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    Ik liep Daniël achterna, zijn kamer in. En daar zag ik Vanessa staan en Nathan op zijn eigen bed liggen. Ik vroeg me af waarom Vanessa hier was. Voor zover ik wist had ze geen interesse in Nthan, ik vertrouwde het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik doe mijn mond open en onze tongen spelen een vurig spel. Mijn handen vinden hun weg over haar lichaam, maar ik blijf rustig en geduldig. Ik laat het initiatief aan haar over.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Waarom niet?' Hoorde ik Vanessa aan Nathan vragen waarna ze mij opmerkte 'Hoi Daniël' zei ze, het stond me niet aan, en dat niet alleen door het fijt dat ze stonk naar acohol. Ik wierp een blik op Nathan die duidelijk hetzelfde dacht. 'Vanessa' Andwoorde ik als een soort groet, 'Wat bedoelde je met waarom niet?' Wilde ik weten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vans.
    Ik glimlachte naar Daniël,"Ik vroeg aan Nathan of jullie mee wilde vanavond. We gaan uit." zei ik en toen merkte ik Sky op die achter Daniël stond. "Hoi Sky. Het spijt me van wat er deze ochtend gebeurde."


    kindness is never a burden.